Tristess /TORSDAG

Hey jag är sjuk, surprise, igen. Vaknade med en känsla av dödödö i halsen och insåg att det inte fanns så mycket att göra än att krypa ner mellan lakanen igen. Tyvärr blev jag väckt redan klockan 8 och fick hoppa i mjukiskläder för att pappsen skulle skjutsa mej till privatläkaren. Ingen halsfluss i alla fall utan bara en svårare typ av "vanlig" förkylning.

Pappa var hemma hela dagen för att ta hand om mej, mysigt. Så han fick flänga kors och tvärs över halva stan i princip för att inhandla allt jag behövde ha för en sjukdag hemma i sängen. Det vill säga, OC-boxen säsong 2, wienerbröd ifrån mitt favvobageri och thai-mat. Perfekt.

Annars jag har förgåtts av tristess här hemma, suck. och jag måste pallra mej till skolan imorgon för annars får jag inte gå ut på hela helgen. Har det där läskiga jobbmötet imorgon också. Annar ska jag nog ta det relativt lugnt i helgen tror jag, middag med Åre-grabbarna (?) och shoppingrunda på lördag. förhoppningsvis lite secondhand också för det är verkligen vissa grejer jag behöver leta efter.

Missar dansen ikväll, that sucks för vi kommer säkerligen fortsätta på dansen och då kommer jag stå där och inte hänga med alls nästa vecka, well, Lova kommer också vara lite lost som jag eftersom hon ska på Topshop-kväll ikväll med hennes mammi, mysigt värre.

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, lackera naglarna i mitt favvonagellack och tvätta bort ansiktsmasken. Lite nytta kan man göra när man för en gångs skull har lite fritid.


<3

Kommentarer:
Postat av: Angelica

Vad tjusigt att pappa skjutsade dig till privatläkaren.

2006-03-16 @ 19:32:22
Postat av: Jade

Ja, privatläkare är väl det som gäller, vet själv hur det är annars. Väntetiden på akuten i söndags var i alla fall inget att hurra för.

krya på dig darling!

Postat av: Sofia

gaah , vad händer i helgen för din del ?

2006-03-16 @ 20:52:57
URL: http://fiija.blogg.se
Postat av: Gustav

Du är inte den enda här som lider av tristess. Krya på dig och styr upp nått chill!

2006-03-16 @ 21:03:02
Postat av: Bells

Angelica: faktiskt, ja.
Jade: har knappt varit på vårdcentralen men jag har hört alla skräckhistorier därifrån. usch!
Sofia: middag imorgon tror jag, sedan shopping och chill på lördag.
Gustav: TACK!

2006-03-16 @ 21:31:55
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Mysse

Yo ja heter Gurra o jag chillar fett.
Shuue jag heter Bella o jag rimmar rätt..
hehe, fan va jag inte är bra på det där.. hehe.. i a f.. Bella.. I LOVE YOU. Du betyder supamuch för mig, so don't you ever dare leave me..!

2006-03-16 @ 21:57:30
Postat av: Jenn

härlig pappa du har, krya på dig!

2006-03-17 @ 08:51:10
URL: http://elsaa.blogg.se
Postat av: malin

yes girl, vi vet att du är rik och cool, du behöver inte hävda dig.

2006-03-17 @ 17:55:31
Postat av: Bells

Mysse: din kommentar framkallar breda leenden! :D
Jenn: yes, min pappi är bäst!
Malin: HAHAHAHA, dagens roligaste. jag är inte übercool och defintivt inte überrik. har du fått ett intryck av det eller?

2006-03-17 @ 19:17:40
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Elica

stackarn, krya på dig :)

2006-03-18 @ 12:25:47
URL: http://elica.blogg.se
Postat av: Hedin

malin och angelica pls va tysta. idioter.

2006-03-19 @ 13:49:13
Postat av: Bells

Elica: ja, tack
Hedin: du har så rätt.

2006-03-19 @ 16:16:39
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits