Tillbaka till verkligheten /MÅNDAG

Tillbaka till verkligheten, vardagen, skolan, whatever you like to call it, och dagen startades med ett stort NEJ stämplat rakt i pannan. Att ens orka öppna ögonen när väckarklockan ringde var en kamp. och att sedan välja kläder, och orka fixa håret, neeej tack, så därför kommer inte någon bild på dagens outfit heller. Låt oss bara säga att jag hade på mej för mycket kläder eftersom det var snorkallt ute i Mälarhöjden men inne i stan var det knappt någon snö alls och jag hatar att vara felklädd.

Roligt att diskutera sportlovet med "alla" i klassen, alltid roligt att höra vad folk har pysslat med under lovet och höra alla galna historier ifrån allas resor kors och tvärs över världen. Småavis på
Empan också som har varit i Paris och kunnat shoppa hur mycket hon vill! Trots att Bubbleroom och lite andra affärer numera finns i Åre så är inte shoppingutbudet någonting att hurra för direkt, och när Empan sa att hon hade köpt de bedårande Longchamp-flatsen så insåg jag att nu i helgen krävs det en rejäl shoppingrunda!

Träffade My på eftermiddagen och hann inhandla ett halsband också. En lite tjockare guldlänk med ett svart sidenband inflätat i, och avslutas med en stor rosett, svårt att förklara men bild kommer! Adorable i alla fall!

Har börjat dansa 4 gånger i veckan nu, så nu upptas även en del av min lediga måndag av att dansa, men den här gången hos min kompis som är koreograf och har en egen dansgrupp, roligt att träffa Tove igen och få köra lite "gamla" steg. Det kommer nog ett blogginlägg om dans senare, eftersom det upptar sådan stor del av mitt liv.

Nu blir det chill, och läsa Hamlet också, suck!


<3

Alla inbitna OC-fans måste titta på det här klippet som jag hittade via Carolinas blogg, sjukt roligt!

Kommentarer:
Postat av: Jess

åh, det där halsbandet låter lite som ett jag har köpt på glitter. är det samma? :D

Postat av: Bells

Jess: jajamensan, det är samma! Såg det i din blogg och blev sjukt sugen på det! :)

2006-03-06 @ 21:12:02
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Jess

Bells: Jaha okej, va roligt! det är sjutk snyggt:))

2006-03-07 @ 09:04:51
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Bells

Jess: Oh ja, adorable!

2006-03-07 @ 19:10:46
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Jocke

Känns ju som att man missade endel då man inte orkade gå ut en enda gång på sju dagar i åre ;)

2006-03-07 @ 23:33:15
Postat av: Jocke

Samt att det är bra att man kan kommentera rätt....

2006-03-07 @ 23:35:53
Postat av: Bells

Jocke: att inte gå ut i ÅRE är ett STORT misstag, haha!

2006-03-08 @ 12:30:15
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits