Stressigt! /TORSDAG

En lyckad outfit kan höja hela mitt humör, och så var fallet idag. Vaknade supertrött och slängde på mej min sprillans nya ballongkjol och sedan strålade jag som en sol! Fick faktiskt massor med komplimanger också, borde kanske ha kjol lite oftare för det gjorde verkligen någonting för humöret!


Dagens outfit:
Vitt ribbat långt linne, H&M
Svart cashmere-kofta, ifrån Paris
Svart ballongkjol, H&M
Svart väska, Gucci
Svarta ribbade strumpbyxor
Pärlörhängen
Guldarmband





Fikade efter skolan på L'Angolo med Jade, Josefine och Sofia. Mysigt! och hallonpajen gick inte av för hackor som vanligt. mycket skvaller om sportlovets alla bravader, så som det ska vara med andra ord. Idag var det Jades tur att leverera dagens chock: hon flyttar (antagligen) till USA i höst.
helvete vad alla vi pinglor sprids för vinden. Först Lina till LA, sedan eventuellt jag till Luxemburg (fick förövrigt höra idag att shoppingen där inte alls är tokig...) och nu Jade till USA.

Hann med lite snabbshopping och köpte en supersöt döskalle-scarf, perfekt att knyta på väskan för en lite rockigare look!
Sedan iväg för att sola för att efter det svära över tunnelbanan som var 20 minuter försenad vilket resulterade i middag på turbofart hemma innan jag rusade iväg till dansen. Roligt där i alla fall, som vanligt!

Dagens chock II stod även Jade för. Tydligen är nästan alla charter-resor slut till Ayia Napa och vi måste snabba oss om vi ska lyckas få ett bra boende och rätt datum. Jag som inte ens har bestämt om jag ska åka?


<3

Kommentarer:
Postat av: Jade

Jag är åter tillbaka på stan och chockar världen ;D


Postat av: Camilla

Vart har du hittat din döskalle-scarf? Jag har letat i tre veckor men inte hittan någon! SUCK.

Mvh
Camilla

2006-03-10 @ 06:42:05
Postat av: Caroline

Söt outfit!

2006-03-10 @ 07:56:40
URL: http://www.line.blogg.se
Postat av: Bells

Jade: dummis där, haha!
Camilla: på Indiska.
Caroline: TACK!

2006-03-10 @ 09:08:54
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Andrea

Den där ballongkjolen är ursöt! Såg dig i skolan igår med den. Kan ju säga att du totalt förstörde den!!! Herregud den kjolen är inte till för att sitta så jävla långt upp som en pennkjol sitter. Inte visste jag att någon kunde förstöra den kjolen, synd!

2006-03-10 @ 09:38:25
Postat av: Andrea

P.S. Skorna var ju förjävliga, går absolut inte ihop med den där kjolen. Man fick sig ett gott skratt iaf, tack tack =D

2006-03-10 @ 09:42:44
Postat av: Jess

va fint det blev med kjolen! nu måste du säga vad du hade för skor? :)

2006-03-10 @ 12:33:10
URL: http://jessjess.blogg.se/
Postat av: Jen

jag tycker du bär upp kjolen bra :)
super söt outfit :)

2006-03-10 @ 15:09:39
URL: http://jennykullin.blogg.se
Postat av: Vici

Supersöt outift gumman!;D Inte flytta! ha d bäst ikväll! ses imon!,D

2006-03-10 @ 17:47:30
URL: http://victoria89.blogg.se
Postat av: Sars

Kjolen är sötast ever, och skrattar man åt den så har man inte mycke till humor, Kiss och BAJS humor är det som gäller, att skratta åt folkskläder gjorde man på lågstadiet, Sooo last year!
Bella är sötast i kjolen,jag personligen skulle aldrig kunna bära upp en sån kjol, men d kan hon. :)

2006-03-10 @ 18:57:04
Postat av: Amanda

Hur fint som helst! Men det måste ju vart jättekallt!

2006-03-10 @ 19:11:52
URL: http://feeling.blogg.se
Postat av: sindra

var ligger l'angolo? är inte det stängt nu?

2006-03-10 @ 19:47:08
Postat av: Färm

Skit i Ayia Napa, Sunny beach 4-19 juli röstar jag för ;)

2006-03-10 @ 23:10:23
Postat av: Tröd

Sars; "att skratta åt folkskläder gjorde man på lågstadiet, Sooo last year!" Du gick i lågstadiet förra året antar jag?...

2006-03-10 @ 23:14:47
Postat av: bajs o kiss

sindra: skit i vart L'angolo ligger

2006-03-10 @ 23:54:11
Postat av: Bells

Andrea: hellre har jag kjolen sådär långt upp som den ska sitta istället för att visa hela härligheten med ett Himalayaavstånd mellan tröjkanten och byxlinningen. Att ha byxorna långt ner framhäver bara dina fula taxlår. prova med kjol någon dag, det kanske skulle passa dej.

Jess: TACK! svarta hush puppies :)

Jen: TACK!

Vici: THANX

Sars: Tack Sarah, även om du och jag inte delar samma begrepp om humor.

Amanda: Tack, nej med strumpisar till så var det inte så farligt :)

Sindra: vet man inte var L'Angolo ligger tillhör man nog inte den typen av personer som bör vistas där.

Färm: OH NO, det blir nog Napa ändå ;)

2006-03-11 @ 10:59:32
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Sars

Bells du å jag har inte samma uppfattning om humor, men vi har ändå roligt tillsammans :P konstigt nog :)
Till tröd: Med tanke på att jag går i 1:an på gymnasiet så vore jag ett underbarn om jag gick på lågstadiet förra året, men vem vet, somliga personer är väldigt begåvade. andra inte.

2006-03-11 @ 11:33:37
Postat av: anna

hahahahahahahahahahahahahahahah!!!!
personer som inte bör vistas där? ursäkta men vad är det för diskriminering? alla kanske inte vet var l´Angelo ligger men det betyder verkligen inte att man inte är tillräckligt fin för att gå dit! Du kan ju inte heller alltid ha vetat var det ligger, någon gång måste ju någon annan ha lärt dig det, eller hur?

2006-03-11 @ 17:58:26
Postat av: anna

hahahahahahahahahahahahahahahah!!!!
personer som inte bör vistas där? ursäkta men vad är det för diskriminering? alla kanske inte vet var l´Angelo ligger men det betyder verkligen inte att man inte är tillräckligt fin för att gå dit! Du kan ju inte heller alltid ha vetat var det ligger, någon gång måste ju någon annan ha lärt dig det, eller hur?

2006-03-11 @ 17:58:26
Postat av: anna

hahahahahahahahahahahahahahahah!!!!
personer som inte bör vistas där? ursäkta men vad är det för diskriminering? alla kanske inte vet var L´angelo ligger men det betyder verkligen inte att man inte är tillräckligt fin för att gå dit! Du kan ju inte heller alltid ha vetat var det ligger, någon gång måste ju någon annan ha lärt dig det, eller hur?

2006-03-11 @ 17:58:34
Postat av: Färm

Anna : de räcker me en gång...

2006-03-11 @ 18:16:42
Postat av: Josefine

anna: hon nämnde inte något om att man måste vara speciellt "fin" för att vistas på L'angolo, du får tolka fritt men känner du dig stött på något sätt?
Och jag kan definitivt hålla med om att det Bella säger, då det är skönt att slippa alla ungdommar som sitter och för oväsen på Baresso, Kofi och dylikt.

2006-03-11 @ 22:25:16
URL: http://josefinem.blogg.se
Postat av: Rebecca

den kjolen är verkligen jättesöt fast jag har inte lyckats hitta den här i götet :(
måste bara säga att jag faktiskt håller med dig ang det där caféet. (fast jag känner ju då inte till det iom att jag inte bor i sthlm :P)
Jag tycker inte det är nåt fel på någon människa, men jag vill inte att alla ska springa på mina favoritcafén.

2006-03-11 @ 23:22:12
URL: http://rebeccca.blogg.se
Postat av: Bells

Sars: yes, vi har roligt.

Anna: jag menade verkligen inte så MEN jag vill inte ha halva stockholm springande på mitt favoritfik där det i nuläget är relativt lugnt och skönt.

Färm: I agree.

Josefine: du förstår vad jag menar.

Rebecca: precis så är det. och tack, kjolen är verkligen pretty!

2006-03-12 @ 14:54:10
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: anna

okej, då förstår jag :) vissa smultron ställen vill man ha för sig själv..

2006-03-12 @ 20:10:04
Postat av: Hedin

Snygg outfit!

hehe, undrar vad som är bäst; LA eller USA? ;)

2006-03-12 @ 21:21:36
Postat av: Bells

Anna: precis.

Hedin: TACK! inget av det går av för hackor men jag vill hellre ha mina älsklingar där jag är och inte spridda över jordklotet!

2006-03-12 @ 22:41:38
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: s

hedin: darling, du vet att LA ligger i USA va? ;)lite som att fråga vad man väljer av sthlm eller sverige, blir ju lite weird sådär.. haha

2006-03-13 @ 21:47:30
Postat av: Anonym

shiiiit vilken fjortis, det här är ju pinsamt!!

2006-03-14 @ 00:08:17
Postat av: Bells

s: det tror jag alla vet.

anonym: vem är det som är pinsam i sällskapet? antagligen DU eftersom du inte vågar publicera dina åsikter i ditt eget namn. TÖNT.

2006-03-14 @ 00:09:44
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits