Solsken i förkylningsdimman

Det finns trotsallt lite solsken i förkylningsdimman:

Dagens pingla: Victoria! som hade lämnat en packe magazine i brevlådan imorse tillsammans med en cute lite lapp där hon önskade att jag skulle bli bättre snart. Gulligare tös får man leta efter!

Dagens videoklipp: För alla söta
tjockisar där ute!

Dagens medicin: Palle Kuling tablett-asken jag fick hos Ahlinders i fredags, minnen ifrån barndomen och heey, gulliga tablettaskar är helt klart underskattat.

Dagens TV: Laguna Beach, varför hade ingen meddelat mej att det faktiskt är kind of fun?


Livet är inte helt hopplöst trots att jag är jättesjuk!

<3

Kommentarer:
Postat av: Jessica

uusch, tråkigt o va sjuk! hoppas du kryar på dig iaf :)

Postat av: Jade

hej darl (:

2006-03-22 @ 11:01:18
Postat av: sarah

LAGUNA äger, men jag har tyvär seth *asg* alla avsnitt, å vi kollade faktiskt på d i åre å jag upplyste dig om att d är d riktiga OC ,såå mycke bättre ;)

2006-03-22 @ 16:14:26
Postat av: Bells

Jessica: Tack :)
Jade: Heey honey!
Sarah: javisst ja, nu minns jag att vi kollade på det i Åre!

2006-03-22 @ 21:17:34
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Vici

Vad du gullig du e Darling!;D Kolla brevlådan imon också!;D pussar å krya på dig

2006-03-22 @ 22:20:17
URL: http://victoria89.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits