Lycka /MÅNDAG

Vaknade på ett strålande humör när jag insåg var det var för dag, måndag och inte vilken måndag som helst utan THÅSTRÖM-måndag!
Dagens outfit kommer på bild så snart jag har löst problemet med att jag inte får plats med mer utrymme i bloggen, funderar på att skapa en bilddagbok och länka till alla bilder istället? Sounds good? Nu har jag skaffat en bilddagbok så hädan efter kommer man kunna klicka på en länk och se dagens outfit.

Dagens outfit:
Mörkblå stuprörsjeans, Miss sixty
Chloé-liknande topp m. spets, H&M
Guldkedja m. sidenband som skärp
Pärlörhängen
+ svart cashmere-kofta vid kyla.

Dagens outfit


Fick höra idag i skolan att det tydligen varit kaos runt om i stockholm under helgen. Lagom mysigt att få höra hur folk man bryr sej om blir misshandlade av idioter. Helt sjukt att sådant ska inträffa! Bort med gatuvåldet, genast. och what's up med grabbar och slagsmål?

Efter skolan bar det av emot Stureplan för att köpa mina gröna ballerina-skor som jag spanade in på Romani. Emps köpte även ytterligare ett par till sej, naturvita denna gång. Jag blir ha-galen när jag hittar en modell skor jag gillar i alla möjliga färger, jag vill bara ha alla! Särskilt när dom är till ett sådant ekonomi-vänligt pris också, hmm, det tål att tänkas på.
Sedan upp på Sveavägen för att boka sommarens charter-resa och efter mycket om och men så bokade vi resan till Ayia Napa 2006, sista veckan i juli med flickorna! TOPPEN!

Skyndade mej hem för att göra mej i ordning och äta middag inför THÅSTRÖM på Annexet. Pepp pepp pepp!  och det var helt underbart! utförligare inlägg om detta kommer imorgon! hur som helst så är jag ännu mer övertygad nu om att hes-röstade rockers är min typ av grabbar, oh yes.

Studiedag imorgon, skönt!


<3


Kommentarer:
Postat av: Jen

THÅSTRÖM? Här blir man ju inte bara lite avundsjuk ? :P

Postat av: Jade

AYIA NAPA 2LYX6

vi ska dit, ska du? ;)

2006-03-14 @ 00:33:03
URL: http://lyxpiinglan.blogg.se
Postat av: Bells

Jen: dags att vara avundsjuk, be there or be square imorgon kväll. det får inte missas!

Jade: hell yeah honey!

2006-03-14 @ 00:35:00
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits