KRIS OCH KATASTROF!

Jag har alltid varit en dramaqueen, tro mej. men nu är det kris och katastrof på riktigt!
Ingen feber idag heller, som tur är, men fortfarande samma envisa knockout-förkylning som sänker mej totalt.
Pappi meddelade att det var dags att försöka öppna skolböckerna litegrann idag eftersom jag inte kommer komma till skolan imorgon heller om det inte hinner hända ett mirakel och fine by me, om det inte var så att lilla Bells fyller 17 år imorgon. Yes, och därför hade jag gärna velat vara i skolan, frisk och kry och sedan spenderat hela eftermiddagen på L'Angolo med te och hallonpaj innan firandet hemma med släkten. Men just nu ser det ut som om hela helgen kommer spenderas hemma. Fredagen med släkten, presenter och hallonmoussetårta ifrån NK (min favvo!) och lördagen hemma i soffan istället för att fira med vänner.
Pray for a miracle för annars är den här födelsedagshelgen förstörd!


Uppdatering: födelsedagshelgen officiellt förstörd. mammi och pappi förbjuder mej att lämna huset under hela helgen.

Kommentarer:
Postat av: Victoria

Oh no, sjuk på födelsedagen är big NO NO!
Jag håller tummarna för dig :)

Postat av: Vici

Nej darling!;( Jag ber för dig så gott jag kan! Det borde vara förbjudet att vara sjuk på sin födelsedag ju! älskar dig! krya på dig massor!

2006-03-23 @ 17:38:28
URL: http://victoria89.blogg.se
Postat av: Jade

BIG NO NO!

2006-03-23 @ 18:25:21
URL: http://lyxpiinglan.blogg.se
Postat av: Rosanna

Lider med dig, att inte få fira sin födelsedag är helt hemskt.. Stackare. Jag hoppas iallafall att dina vänner kanske fixar något åt dig ändå!
By the way, hur kan man länga en viss bit text till en bild eller hemsida? Du gör det så bra.
Synd bara att du slutat fotografera "dagens kläder"..
Skulle uppskatta att du svarade, tack.

2006-03-23 @ 19:06:58
Postat av: Rosanna

länka*

2006-03-23 @ 19:09:51
Postat av: Sofia

WHAT THA FUCK ? !

2006-03-23 @ 19:28:11
URL: http://fiija.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits