Vad hände egentligen? SÖNDAG

Vad hände med helgen som skulle bli brutalt bra?

Igår, lördag, så vaknade jag pigg och utvilad utan att väckarklockan ringde och strax efter frukost ringde Empan och påminde mej om att det var dags att vi började jobba med vårt arbete i Sociologi så sagt och gjort, efter en kortare shoppingtur i Skärholmen för min del (inhandlade: nagellack, ansiktsmask & tupperingskam) så var det bara att slå sej ner framför min laptop för att fila på arbetet som vi ska redovisa på fredag och som vi då inte ens hade börjat med. Efter några timmars slit så var det tid för mej att börja göra mej i ordning inför kvällen.

Kvällens outfit:
Svart klänning m. halterneck ringning och guldpaljetter
Svart kofta
Svarta strumpbyxor
Svarta högklackade pumps med stor blomma fram på tån
Guldfärgade örhängen & armband

Anlände till Elisabeths 18årsmiddag strax innan 19 och där möttes jag av massvis med okända ansikten och trots att min socialaförmåga var på topp så var ingen direkt intresserad av att prata med mej vilket slutade för min del i ändlösa telefonsamtal till mina kompisar, vindrickande och länsande av buffébordet, sorgligt värre. Men det var mysigt att träffa Elisabeth i alla fall!

Skulle egentligen ha åkt till Lidingö på Beyond, men när inte Josefine skulle gå så strulade allting till sej rätt rejält och festen i Hammarby sjöstad följde jag inte heller med på, så det blev en prommis på södermalm innan jag åkte till östermalm och träffade Empan och hennes söta vän Jessica vilket resulterade i skratt, prat och te-drickande, mysigt!

Med andra ord så vart inte kvällen sådär brutalt bra som jag hade trott utan den blev mer en ändlös väntan, men alla helger kan kanske inte vara superbra, tyvärr.


Spendera hela dagen idag, söndag, hemma hos Empan i Bromma där vi fortsatte med vårt ändlösa arbete som fortfarande inte ens är halvklart. suck, dags att sluta blogga med andra ord om jag ska hinna skriva mer på arbetet, plugga matte samt se första avsnittet av Rome.

Ciao! <3

Kommentarer:
Postat av: Jade

Bella, du verkar ha slitit hårt i helgen!
Chilla lite nu, vi ska orka ha kul i skolan också :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits