UTMANAD!

Så har turen kommit till mej och jag har blivit utmanad av Camilla!


"Du skall göra en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade."

  1. Jag lider av mobiltelefonskräck och svarar nästan bara i min telefon om det är ett välkänt nummer eller jag vet att jag väntar samtal. Jag ringer heller aldrig upp okända nummer.
  2. Jag stressar jämt! Det är väl Bella att vara hypad och stressa runt jämt. Men don’t worry, jag gör det oftast med ett leende på läpparna.
  3. Jag blir sur om jag inte får bestämma och vara lite av en ledare, jag har alltid varit likadan, ända sedan dagis!
  4. Jag lider av vissa tvångstankar, så som att smörja in läpparna med idomin, händerna med handcreme och dricka vatten innan jag ska sova.
  5. Jag är inte alltid trevlig, not at all. Jag har en tendens att kommentera folks outfits i en sådan ljudnivå att personen själv hör och sedan älskar jag skvaller (när jag själv slipper råka ut för det såklart!), mycket.

Jag utmanar: Jade, Empan, Josefine, Estelle & Isabelle!

Kommentarer:
Postat av: Iza

Tack för den du

Postat av: Jade

Bella, jag är så hemskt ledsen, men jag orkar inte D

2006-01-31 @ 15:56:57
URL: http://lyxpiinglan.blogg.se
Postat av: Bazookaman

Tittade på din Blogg Tidigare i idag, och jag tyckte den var Bra.sÅ JAG SKAPADE EN LÄNK TILL
dej,som jag kall räknar med kommer en i retur.
Puss Å Kram från Bazookaman

2006-05-12 @ 00:26:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits