Useless TISDAG

Kunde jag förutspå hur visa dagar skulle bli så skulle jag aldrig gå upp ur sängen, särskilt inte när väckaklockan ringer och hela kroppen skriker nej nej nej!
Idag var det verkligen värdelöst i skolan, var trött och hade bara onödiga lektioner utan något speciellt innehåll och det enda positiva med dagen var att My kilade nästan unannounced och det piggade upp min dag något i alla fall, blir alltid glad av att se henne!

Dagens outfit:
Svart polotröja med stor krage
Mellanblå jeans
Vit v-ringad topp under
Svart YSL-liknande skärp
Rött sammetsdiadem
Pärlörhängen
Svarta Hush puppies, mörkblå Boomerang-kappa, folklore-väska samt randig pashmina-sjal till det.

Roligt med alla kommenterar de senaste dagarna! och TACK för alla tips om bra baslinnen, får ge mej ut på jakt på lördag förmiddag innan Elisabeths 18års-middag tror jag, be aware, jag kommer blogga om mina fynd senast!
Och när man talar om fynd så impulsshoppade jag: En randig långärmad tröja i korall och vitt ifrån Ripley, samt ett mörkblått brett diadem ifrån H&M idag! Roligt, även om det har blivit lite väääl mycket shopping under 1 veckas tid kanske? Jag missbrukar redan mitt nya AmEx guldkort, illa, haha!

Ska snart iväg på dansen men först ska jag se ifall jag kan svänga ihop det där arbetet om 1600-tals mode, rokoko!


So long, <3

Kommentarer:
Postat av: Anonym

vad är amex guldkort för något?:$

2006-01-17 @ 22:11:56
Postat av: Jonas

Nått billigt skit Amex.. Det är AE försök till att locka kunder som vill känna sig lite "exklusiva" med ett Amex. Men i själva verket så är Amex Gold lika världelöst och obetydligt som föreningssparbankens maestro / visa kort. Snackar vi riktigt Amex då är det Platina som gäller eller är du mångmiljonär så är det Amex Centrurion (Amex Black) Det ansöker man inte, dom söker upp dig! Ciao!

2006-01-18 @ 14:45:43
Postat av: Anonym

vill bara tillägga att Amex Gold är tillgängligt för dom som tjänar minst 250 000 om året.. Vilket en stor del av svenska folket gör. Ett riktigt Svenne kort alltså! =) Yeah!

2006-01-18 @ 14:52:44
Postat av: Anonym

jaha okej, men vadå så du bella kan du handla hur mycket du vill för det eller vadå?:S

2006-01-18 @ 15:05:03
Postat av: Bells

Jonas & anonym 2: det beror väl på hur man ser det, jag tjänar NADA PRADA men eftersom den delen av familjen som tjänar pengar har har Platina så är det helt okey att kunna spendera lots of cash ifrån mitt Amex!
Anonym 3: nope, jag har gränser, men som alla vet så är gränser till för att töjas ;)

2006-01-18 @ 16:10:13
Postat av: Anonym

Jag har läst din blogg en hel del.. En sak jag har tänkt på det är du verkar vara ganska fixerad i pengar. Exempel kan vara att du "hela tiden" (missuppfatta mig inte nu, du kanske inte gör det alltid) berättar hur mkt allt kostar som du köper..M.M Jag tycker själv att det här är ganska fjantigt. En sak som jag ofta märker är att folk som har mkt pengar behöver inte bekräfta det, men de verkar ju du vilja göra.. Förövrigt tycker jag din blogg är väldigt bra skriven!

2006-01-18 @ 21:52:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits