Torsdag, at last!

Äntligen torsdag! inte för att det är en speciellt bra dag eller så, men mest för att då är det fredag imorgon och sedan helg! yes!

vaknade imorse och trots sovmorgon så var jag helt slut, och jag har bara mej själv att skylla på, var uppe för länge igår kväll som vanligt så jag fick inte min skönhetssömn, men life goes on. stressade iväg till skolan och fick för en gångs skull sällskap med Vici som skulle bort till södra latin, mysigt att ha någon att snacka med på tunnelbanan.
väl i skolan hände ingenting speciellt annat än att det skar sej rejält mellan oss vanliga tjejer och A, vars ignorans börjar gå mej på nerverna.

annars var jag i Fältan som vanligt på lunchen och spanade på ett ärtgrönt ribbat linne på rea ifrån Odd Molly som skulle vara fint med svarta shorts och en oversized kofta i sommar. och ännu en randig tröja i blåa nyanser, funderar på att lämna tillbaka min jag köpte nu i veckan ifrån H&M och inhandla en med långa ärmar ifrån Ripley istället, hm, det tål att tänkas på, sailor-modet håller i alla fall i sej i sommar, härligt för jag älskar den yatch-aktiga stilen!

efter skolan åkte jag, Sofia och Sarah för att sola lite igen, jag vet att det är relativt ohälsosamt men ibland bara måste man såhär i vintermörkret för att klara av vardagen, det finns inget så tråkigt som en gråblek hy mitt i deppigaste januari, eew.
väl borta vid Odenplan fick vi vänta jättelänge, det är visst fler som resonerade som oss. men vi fick oss lite kändisspaning också då Sveriges nya stjärnskott
Elsa Hosk kom ut ifrån ett av solariumen tillsammans med sina kompisar, och jag måste säga att trots att folk verkar älska att snacka skit om den flickan så verkade hon inte alls speciellt dryg där hon satt och pratade med sina kompisar och jämförde solbrännor. och hon är trotsallt himla söt med sina långa ögonfransar och fräkniga glada ansikte. HAHA, klockrenast var då hon satt och pratade om Darins illaljudande musik, trots att hon är med i videon till "Who's that girl" men vem klandrar henne? dom tjatade trotsallt om Darin konstant på NRJ som spelas i solariet, man tröttnar lite ibland!

åkte raka vägen hem sedan för att komma hem och mötas av nya ELLE och middag, härligt! måste säga att jag såg himla mycket fina kläder i nya ELLE och inspirationen ligger på topp just nu ungefär, så det är nu jag skulle slänga mej ut på en shoppingtur egentligen, haha.

i kväll blir det i alla fall första lektionen med modern-dans @ Kühlers, spännande!

<3

Kommentarer:
Postat av: Jade

Bells Bells, det är sant det där med solariesolandet, själv lyckades jag få till en minimal riktigt bränna, och bättre det ;)

Jag behöver också lite nya kläder, så vi kan dra en runda på stan tillsammans, egentligen är jag trött på stockholm, ska vi ta en helg i paris?

Postat av: Bells

Jade: solbränna is the shit, tyvärr är solarium inte det bästa men det är rätt snyggt ändå!

kläder helt klart, en shoppingtur låter PERFEKT! ska ut i helgen, secondhand-race och lite vanligt också. annars låter en paris-helg UNDERBART! :D

2006-01-12 @ 18:44:40
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: LB

Elsa är faktiskt en jättetrevlig person men när folk hamnar på topp så tycker folk om att prata om det och hitta det negativa

2006-01-12 @ 20:56:54
Postat av: Jade

oj oj, riktig bränna ska det stå,
inte riktigt!

jävlar, hatar att stava fel, så blir det
när man är lite perfektionist ;)

2006-01-12 @ 21:34:27
Postat av: sheida

oj vad coolt! jag vill också se elsa irl!

2006-02-11 @ 15:24:32
URL: http://sheidas.blgog.se
Postat av: Bells

LB: det är hon säkert.
Jade: haha, i know!
Sheida: Dags att börja hänga på Solkungen med andra ord ;)

2006-02-11 @ 16:13:30
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits