Stressigt!

JAG är en enormt organiserad människa, och i kaos så slutar jag att fungera, så är det bara.

Idag vaknade jag alldeles för sent, hade ställt väckaklockan på 12.00 och vaknade 14.30 ungefär, hoppsan! Stressade igenom frukost och ett bad innan jag tog itu med dagens största uppgift, garderobsrensingen som jag har 2 gånger varje år, inför varje ny fashionsäsong (inte vid Spring RTW och liknande utan vid varje ny riktig säsong).
Så nu har jag äntligen rensat i garderoben och slängt en massa gamla plagg i en stor slängpåse och sparat vissa gamla godbitar som kanske kommer till användning senare ändå, hittade bland annat en urfin finstickad polotröja jag helt hade glömt, måste passa på att använda den litegrann!
Så om någon känner sej sugen på gamla Fornarina-jeans ifrån förra året, gamla toppar och liknande, kommentera ffs så är det bara att komma och hämta dom!

Nu ska jag fixa DC++ igen på min dator, och trixa lite med iTunes så jag kan ladda över ny fräsch musik på min ljusblå iPod mini, hääärligt.

Ang. mina Chanel-örhängen som jag fick en kommentar på. Testa en Chanel-butik för äkta vara, eller She City för den mer oäkta varianten, good luck!

Kommentarer:
Postat av: EMPY

i want THEM ;D

2006-01-06 @ 19:08:49
Postat av: Nattugglan

Litet tips: Släng inget, lägg bara undan. Det är ju allmänt känt att trender har en tendens att återkomma :)

Postat av: Vici

kommer gärna över å kollar!:D säg bara till när du kommer hem igen så kan jag komma över!;D

2006-01-06 @ 22:49:22
Postat av: M

gratis kläder sitter aldrig fel, självklart vill jag ha! ;D

2006-01-22 @ 21:47:32
Postat av: M

obs, det förra var ett skämt, hoppas jag alla förstod ;)

2006-01-26 @ 22:34:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits