SO LAST YEAR!

En kort sammanfattning över ÅR 2005:


ÅRETS GREKISKA GUD:
"Åre-Peter" & Kändisbarnet. Även Johan får vara med på ett hörn för att han aldrig upphörde med att fascinera oss under det här året. ;)

ÅRETS OH-NO:
Början av sommarlovet, KAOS!

ÅRETS HELL-YEAH:
Gotland under sommarlovet. Party med pinglorna!
Pinglorna (gamla + nytillskott).

ÅRETS HETASTE KÄNDISKILLAR:
Adam Brody, the one and only
Chad michael murray, värd 2:a

ÅRETS HETASTE KÄNDISTJEJER:
Mischa Barton
Rachel Bilson

ÅRETS KULTURELLA HÖJDPUNKTER:
Harry Potter and the half-blood prince
Star wars – the revenge of the Sith
Kent-konserten

ÅRETS KÄRLEKSUPPLEVELSE:
Ja det vet alla, men inga namn i bloggen.

ÅRETS NYKOMLINGAR:
Empan, Sarah, Lina & Amanda

ÅRETS BÄSTA BÄSTA BÄSTA:

My, alltid! <3

ÅRETS DANS:
Höglands-dansen.

ÅRETS ARTIST:

Thåström, Kent, Coldplay, Death cab for cutie, The Perishers, Courtney Love, The killers.

ÅRETS UPPTÄCKT:
OC.

ÅRETS HETASTE FASHIONTREND:
Boho-trenden, överklasschic.

ÅRETS DRYCK:
Champagne.

ÅRETS SKANDAL:
Sälen 2005 skapade väl en del gossip?

ÅRETS SO-NOT-TRUE:
Alla rykten om mej och diverse människor i sthlm, lägg ner!


Om ni blogg-läsare lånar mitt formulär och fyller i själva så länka till er blogg då så jag kan läsa, jag är nyfiken! ;)

Kommentarer:
Postat av: Josefine

Jag tror jag "snor" ditt formulär av dig!
Det var mycket smartare än min punktlista, haha

Postat av: Emelie

Jag lånade ditt formulär!
Read it if you want to.

Användarnamn; Emelie
Lösenord; Vollbrecht

2006-01-02 @ 18:43:44
URL: http://emelievollbrecht.blogg.se
Postat av: WAM

Det enda jag kunde komma på.

2006-01-05 @ 02:49:41
URL: http://whataboutme.blogg.se
Postat av: våga vara

Det är synd att du måste skriva en blogg för att få uppmärksamhet. TRAGISKT...En blogg ska väl vara personlig och inte efter ditt ideal och den du strävar efter att vara...

2006-01-07 @ 21:31:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits