Slappis TORSDAG

Yes! Finally är det torsdag och det betyder att det är fredag imorgon! Torsdagar är bästa dagen under skolveckans "tråkiga" dagar för då är det inte så lång tid kvar innan det är helg, härligt!

Hände ingenting speciellt idag i skolan, hade bara 3 lektioner och sedan slutade jag så då åkte jag bara hem och passade på att vara duktig och plugga lite innan jag bänkade mej framför tv:n och Tyra Banks Show, som alla har pratat så mycket om, och det var precis som i Top Model, kan inte riktigt med hennes skrikiga röst, men annars är hon sjukt härligt.

Dagens outfit:
Grå/sandfärgad långärmad tee, H&M
Randig pashmina-sjal
Svarta/blekta stuprörsjeans, Diesel
Långt halsband med tygblomma/amulett
Träarmband samt ett hemmagjort med träpärlor

Ingen vidare spännande outfit med andra ord, men vad orkar man en snöig torsdag när det är sjukt kallt ute? Man orkar knappt upp ur sängen!


Nu blir det lite mer av den "duktiga" Bella som ska plugga inför hennes redovisning imorgon för att sedan se One tree hill & That 70's show (HAHA, det har blivit mycket tv på sista tiden men jag är så trött så jag orkar inget annat!) innan det är dags att kasta sej ut i snögloppet och skynda iväg till dansen: Modernt ikväll, roligt!


In case att jag inte hinner blogga imorgon så ser antagligen min dag ut såhär: skola, powershopping, sälja SBN-biljetter @ Svampen kl. 16.00, fika att L'Angan (om jag får bestämma), sola, middag @ My's place och sedan 90akväll med Josefines kompisar och bio. Brutalt chill och härligt!


<3



Kommentarer:
Postat av: Sofie

moderndans är extremt roligt :)

2006-01-19 @ 17:49:50
Postat av: Anna

Vilken linje går på Kuhlers?

2006-01-19 @ 20:00:25
Postat av: Sofia

Har du hittat det perfekta baslinnet än? Är själv ute efter det, men jakten har inte gett nåt resultat... :(

2006-01-19 @ 22:14:13
Postat av: Bells

Sofie: jag vet!
Anna: 3åriga, dansar du också där?
Sofia: nope, men jakten fortsätter!

2006-01-19 @ 22:30:58
Postat av: Josefine

Christian är 89:a, och han tar med sig en kompis som om jag inte misstar ig cokså är 89:a.
Vilket resulterar i att vi är tre 90:or.

Postat av: Amelie

vad var det du hette på PA?

2006-01-20 @ 21:55:19
Postat av: Bells

Josefine: hm, jo kanske det.
Amelie: Isabelle-S @ PA

2006-01-21 @ 01:13:55
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits