Sjukling - behöver piggas upp!

Usch, så har även jag gått och blivit förkyld också! Det räckte alltså inte med att halva Östra låg hemma och snorade i helgen utan nu har även jag trillat dit, lyckat, verkligen lyckat, NOT.

Känner desperata cravings efter en rejäl shoppingtur för att lätta upp sinnet litegrann! Vill så brutalt ha vår nu att jag knappt vet var jag ska ta vägen, bara en massa äcklig snö här i Sverige och det är alldeles för många veckor tills det är lov! Och visserligen blir det bara ännu mer snö då, för då blir det Åre med Darling-S (pepp!) men ändå. Får väl längta lite efter påsklovet och vår eventuella resa till Rom, gucci-cravings please!

Jag vill ha:
- prepp kråsblus i off white
- shorts shorts shorts
- mörkbruna boots, gärna lite veckade
- högklackade pumps, gärna träklack
- halsband m. medaljong (har ännu inte hittat det perfekta)
- sidenband för styling av ett vintageplagg
- galna solglasögon, ett par MJ aviators i plast skulle inte sitta fel
- en a-formad vårjacka, gärna lite prepp i puderrosa
- kort beige trenchcoat, yes please
- eventuellt en mörkblå tygväst

Det lutar åt shoppingtur i helgen trotsallt!


fick för övrigt jättefina julklappar igår av Empan! Äntligen ett par very-hard-to-find-solglasögon á la Nicole Richie och en armlänk i guld, thank you darling!

<3


Kommentarer:
Postat av: Anonym

halsband med medaljong hittar du lätt på Antikt, gammalt och Nytt, de har underbara halsband. Lycka till

2006-01-30 @ 11:22:00
Postat av: Bells

Anonym: men sluta vara anonyma! jag älskar att få tips av folk men nu ser jag inte ens vem som gav mej detta förträffliga tips! jag hade tänkt en secondhandtur i helgen och då står Antikt, gammalt och Nytt på schemat! :)

2006-01-30 @ 12:49:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits