Sjuk /MÅNDAG

Sjuk idag igen, suck. Rätt skönt visserligen och vakna vid 11-tiden och tro att det är söndag, men att blöda näsblod konstant är däremot ingen höjdare!
Har också ett sådant shopping-crave att jag inte vet var jag ska ta vägen, har lovat mej själv att inte spendera så mycket pengar i februari men äsch, det ser mörkt ut på den fronten. Status quo med andra ord.

Ingen dagens outfit idag inte, totalt ofashio idag! Men är man sjuk så är man..

Idag ska jag bara ligga i soffan under en varm pläd och titta på olika tv-program och försöka hinna plugga lite matte och skriva klart mitt CV inför mitt nya mål att hitta ett arbete (vuxenpoäng hög!), synd bara att det hittills är lite tomt på meritfronten... men jag får väl slänga dit mina grundskolebetyg eller något, dom var i alla fall lysande, och hoppas att det gör mej till en kvalificerad papperssorterare eller whatever, vilket jobb än pappsi hittar åt mej på sitt företag.

Ni som kommenterar: sluta vara anonyma! jag älskar att få kommentarer (även om vissa av er har gått in för för att göra mitt liv surt, men heey, ni lyckas inte!) och särskilt små gulliga shoppingtips så sätt dit namn och gärna bloggadress också!



<3


Kommentarer:
Postat av: Sanna

Nu slutar jag läsa din blogg anonymt, men kan inte garantera att jag kommenterar men du vet iaf vad jag heter...

Postat av: Bells

Sanna: JAG UPPMANAR ALLA ATT GÖRA SOM SANNA OCH KLIVA UT I RAMPLJUSET!

2006-01-30 @ 18:01:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits