SCHTEEK AS FUCK - DRESS TO IMPRESS

Hektisk lördag igår ändå!
Vaknade rätt tidigt faktiskt och begav mej hem till My för lite prat och nybakade scones och te, jättemysigt! Mycket nostalgikickar också när vi diskuterade alla galna saker vi har varit med om under åren, aaah.

Plockade upp Empan vid Slussen som hade inhandlat diverse förnödigheter inför kvällen så åkte vi hem till mej och snart kom resten av alla flickorna, Sarah, Sofia, Josefine & Victoria för att göra sej i ordning inför kvällen där det stod mitt livs (förhoppningsvis) sista ungdomslokalfest: SBN med det härliga temat för kvällen "Schteek as fuck - dress to impress" vilket vi också tog fasta på och körde ett gemensamt tema (minus Josefine och Empan som bangade, morr) på att ha LV/Dior-sjalar knytna som linnen, jeans och högklackade pumps, sedan fräsch sminkning och glanssprayat hår. HAHA, jag är ett stort fan av töntiga gruppteman!

Hem till Jade för mysigt middag och förkrök och nu kom även Mickis och ett gäng grabbar förbi. Som vanligt spårade allting ur litegrann efter en mängd vin och det är väl nästan tur att vi inte hade en digitalkamera att fotografera med för nu är det mycket lättare att censurera oss själva, haha, och det behövdes!

Vidare till MONDO där festen hölls och som vanligt var det en aning trassel i VIP-kön även om det löste sej och sedan fick vi stå i jordens längsta garderobskö vilket jag hatar, är man VIP ska det finnas en fungerande VIP-kö och en egen VIP-garderob, tack!
Träffade på en massa yngre kompisar som lyckats ta sej in och det otroligt synd att medelåldern låg på folk födda 91-90, inte min typ av folk med andra ord.
Det blev en kortvisit på kvällens fest och mitt jubiléeum då jag har gått på den här typen av fester i exakt ett år, haha, började med SBN och slutade med SBN ;)
Åkte hem tidigt och satt sedan i källaren resten av natten med Empan och Sarah som sov över här, skrattandes över nattens mackor och te-muggar. Skönt.

Idag, söndag, blir det frenetiskt matteplugg inför nationellaproven men även antagligen lite städning i rummet och sedan lite chill framför tv:n också.

Resumé av helgen: Den blev inte brutalt bra, inte brutalt dålig men helt okey även om den gick alldeles för snabbt, som vanligt



<3

Kommentarer:
Postat av: Andrea

Kanske inte var så konstigt att de mest var 91:or och 90:or, eftersom det är då man brukar gå på sådana klubbfester. Du kanske börjar bli lite för gammal helt enkelt? I din ålder brukar man börja gå ut och klubba på riktigt..

2006-01-29 @ 17:37:14
Postat av: Hemlig

Hmm.. ironi på hög nivå?

2006-01-29 @ 18:34:24
Postat av: Anonym

iof..88:a..hon fyller 18 detta år..hmm :S ja, lite väl gammal för sbn kanske..

2006-01-29 @ 19:02:10
Postat av: Bells

Hemlig: som jag har sagt många gånger om, ta inte mina inlägg för seriöst, livet blir så tråkigt då!

Anonym: jag fyller inte 18 i år? är 16 år, född 1989.

2006-01-29 @ 19:59:48
Postat av: alice

Haha min syrra som är 93a var tydligen där, katastrof ^^

Postat av: JZ

är du skön eller alice? 13 år och är ute till typ 2-3 på natten.. inte najs? När jag var i den åldern hade jag 22.00 som hemmatid.

Det var bättre förr...

2006-01-29 @ 22:31:15
Postat av: JZ

Eller hon lär ju vara 12 år dessutom? ha..ha..

2006-01-29 @ 22:32:31
Postat av: JZ

ursäkta att jag kommenterar mkt.. men jag tycker du bör blogga oftare:) typ två ggr per dag iaf;)

Tja....

2006-01-29 @ 22:37:31
Postat av: Hemlig

Menade snarare att "Andrea" var ironi på hög nivå, med tanke på att jag fått bilden av att du är just 89a och på har ett år kvar tills du kan "klubba på riktigt" såvida du inte tillhör kretsen som slänger fram falsklegget..

2006-01-29 @ 22:50:17
Postat av: Bells

JZ: kan det möjligtvis vara Jonas?
Hemlig: nej inget falskleg. än, bara vänner med kontakter!

2006-01-29 @ 22:57:56
Postat av: JZ

mmm.. haha råkade kommentera tre st på raken;( förlåt (a)

2006-01-30 @ 11:13:51
Postat av: Anonym

Men herregud behövs inte falskleg lr "de rätta kontakterna" för att komma in på clubbarna runt stureplan när man är runt 17.

2006-01-30 @ 18:59:14
Postat av: Jade

"bara vänner med kontakter"

Darling, du är bara härlig du :)

2006-02-25 @ 03:03:44
URL: http://lyxpiinglan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits