men ooooorka!

vaknade imorse med huvudvärk och ett gigantiskt MEN OOOOORKA som skrek i huvudet men på något sätt så lyckades jag slänga på mej lite kläder och sätta mej för att äta frukost innan Vici kom förbi. Lite snack och tittandes i Bromma gymnasiums skolkatalog innan vi kilade in emot stan.
Fick lite shopping gjord i alla fall, även om det mestadels blev skolsaker men ett übergulligt diadem blev det också, för att inviga mitt nya AmEx guldkort! :)

Hyrde film på vägen hem också, så ikväll blir det inte Privatfesten @ Bacci som jag hade tänkt gå på utan det blir hemmachill istället, mycket skönare, orkar inte festa mer. Hela kroppen skriker bara NEJ, så det kanske är bäst att lyssna för en gångsskull och inte bara springa vidare som jag brukar göra. Föresten är mina favorit partypumps trasiga efter Amanda använde dom på nyårsafton, det är synd!

Nu ska jag fixa lite på hemsidan och sedan laga middag och chilla framför tv:n, skööönt!


<3


Kommentarer:
Postat av: Vici

Dreglat mer än?;P men heta skolsaker ju iaf så d var ju bra!;p börjat planera ditt liv igen?;D

Låter bra d gumman hoppas filmerna e bra!:D Take care Dariling! puss

2006-01-05 @ 18:46:57
Postat av: Amanda

VA?
Hur tusan kan de ha gått sönder, jag använde de typ fem minuter inomhus? :o


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits