men gå och dö eller något.

vaknade imorse och var sjukt trött, som vanligt visserligen men eftersom jag hade gått och lagt mej tidigt igårkväll så trodde jag ändå att jag skulle vara lite utvilad idag men icke, the famous sleep-debt med andra ord. nej tack.
ingen vidare spännande outfit idag heller; min oversized lila v-ringade tröja, vitt ribbat linne, diesel stuprör och stor virkad sjal.

för att pigga upp mej denna urusla dag så besökte jag Fältan idag i alla fall på min håltimme och införskaffade lite nya kläder, ingenting very fancy men en randig v-ringad tröja i olika blå nyanser som kommer se underbar ut med ett par shorts och stora glajjer i sommar, och en annan v-ringad tröja i mörk sandfärg samt en sjal :) skönt med lite nytt också!

efter skolan åkte jag bara hem hem hem, för att få fika av mammsi som hade kommit hem innan mej innan jag kraschade framför tv:n och gårdagens inspelade avsnitt av "Commander in chief" samt en gammal re-run av One tree hill, rätt skönt att bara slappa lite.
Middag och nu är det dags att rusa iväg till första dansen på terminen, jazz @ Tegnérlunden om ca. 1 timme.

Gotta run, ciao!

Kommentarer:
Postat av: Vici

Alltid underbart med shopping!;D Härligt att höra att du hittade massa fint.

Dregel över Chad låter nice d me!;p

Hoppas att gick bra på dansen!;D du får berätta imon när vi ses!

puss puss

2006-01-10 @ 23:03:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits