Kvällen

Jag är sämst på att komma på rubriker, så därför får ni nöja er med kvällens übertråkiga rubrik. Haha!
Stannade hemma med lillebrorsan <3 och såg Sliding Doors på TV.
Trots att det kanske inte var världens bästa film så var det ändå rätt tänkvärt. Hur slumpen avgör hela ens liv, ödet som lurar där bakom någonstans.
Jag satt och funderade lite vidare på det, hur vissa saker avgör ens framtid och kom på saker som ändrat hela mitt liv på ett rejält sätt.

Hade inte mina föräldrar hittat villan i Mälarhöjden lagom tills jag började skolan så hade jag aldrig börjat i Mälarhöjdensskola utan gått på Carlssons inne vid Karlaplan istället där jag stod skriven. Då hade jag aldrig lärt känna två av mina bästa kompisar, Sofia och Victoria.
Då hade jag aldrig åkt på kollo när jag var liten, och hade jag inte gjort det hade jag aldrig träffat Josefine eller My, min allra bästa pingla.
Bara för att ta det som ett exempel att alla mina närstående vänner har jag träffat igenom olika val här i livet, men det är väl så när det gäller allt, så det är ingenting att gräva ner sej i.

Mysigt i alla fall med filmkväll med lillebror också, ska umgås lite mer med honom den här sista lovveckan för under terminerna så hinner jag aldrig knappt ens se honom.

Gwynnie

Gwyneth Paltrow som hade huvudrollen i filmen, på premiär. Hon har verkligen en förmåga att se klassiskt vacker ut alltid, även i en film ifrån 1998 ser hon fräsch ut trots det miserabla modet. Precis som Kate Moss så ser hon bra ut i allt, den som ändå gjorde det...

Snart ska jag hoppa i säng, ska upp och träna tidigt med Victoria imorgon!
Ciao!


Kommentarer:
Postat av: Josefine

Hade du börjat på Carlsson hade du nog inte varit så som du är nu, och kanske hade du även bott i Bryssel vid det här laget.

2006-01-02 @ 22:37:06
Postat av: Victoria

Så också enmormt glad att du flyttade till Mälarhöjden sötnos!:D Å inte gick på carlsons skola även fast d säkert hade gått många fel killar där i din smak men ändå.;D

Lägga sig tidigt lät ju bra!;D ska försöka med d snart..mkt å berätta imon!;D puss puss

2006-01-03 @ 03:20:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits