Högtryck och mirakelfika

Vaknade imorse en aning bryskt av att Josefine ringde (på tok för sent egentligen, för sedan gick hela dagen jättesnabbt!) och kvittrade om att vi skulle ses i stan lite mer än en timme framåt i tiden vilket resulterade i stress och klädpanik och ändå kom jag försent. Härligt med solsken imorse i alla fall!

Dagens outfit:
Mörkblå stuprörsjeans, Miss sixty
Grått linne m. tryck, Tripple 5 soul
Svart omlott tröja, H&M
Monogram-örhängen, Chanel
Vit pashmina-sjal, ifrån Dubai
Blå kappa, Boomerang
Svart väska, Gucci
Svarta stövlar, Hush Puppies

Åkte in till stan och mötte Josefine för lite letande efter OC-boxen som jag bra gärna skulle vilja ha hemma men tyvärr är det slut hos leverantören och är nästan omöjlig att få tag på så vi åkte (efter att ha plockat upp Sofia vid Karlaplan) till MOCCO för deras nygräddade kanelbullar och te, mirakelkuren som botar allt. Det och lite nyårsgossip var dagens absolut mysigaste. <3


En massa verkar "nystarta" sin blogg nu när det är nytt år, och radera alla gamla inlägg eller helt enkelt skaffa sej en ny bloggadress men det tänker jag nog inte göra för jag har precis blivit alldeles kär i det här med bloggandet, trots att jag var seg i startgroparna, så jag tänker inte ge upp den här bloggen i första tagen! och jag som ändå går journalistik på östra real får ju lite övning i det här med skriveriet på det här sättet också ;)

Sedan till kommenterarna, jag kräver hyfs i min blogg därför spärrar jag alla IP-adresser som inte kommer med konstruktiv kritik eller frågor. Man behöver inte älska mej, men åtminstone respektera mej, så därför ryker alla personangrepp och liknande.
Mitt liv, min blogg, så att säga.

Ha en bra kväll!

Kommentarer:
Postat av: nyfiken:P

kan du inte lägga upp en bild på din omtalade, och säkert väldigt fina, väska?
hare

2006-01-02 @ 19:51:31
Postat av: Lovis

var köpte du dina monogram örhängen från chanel?

2006-01-06 @ 15:47:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits