HELT SLUT! / Fredag

Jag vet att det är fredag och att jag just i detta läge borde dricka min första drink för att sedan dansa vidare ut i natten, men heey jag orkar inte. Just det, ni läste rätt, jag orkar inte ut och festa och har nog inte orkat på jävligt länge, det är synd, mycket synd för jag har fått en del finfina erbjudanden inför kvällen men sliten som jag är så har jag tackat nej.

Detta är en EGO-blogg så därför tänker jag tjata på om mitt numera rätt sorgliga liv ett bra tag. Ända sedan lördag förmiddag FÖRRA helgen så har jag pluggat mer än vad jag någonsin gjort i hela mitt liv ungefär. Jag har suttit med samma arbete om sociala-frågor inriktning "Kroppsideal" och svettats tillsammans med söta Empan som har gjort det mesta för att pigga upp mej under mina milsdjupa svackor av inspiration. Suck.
Sedan har jag stressat runt som en jävel över halva stan och svarat i min telefon som har ringt dygnet runt angående alla SBN-biljetter hit och dit och förvirrade 90or som ställer den ena korkade frågan efter den andra, sorry, men ni är bara så sorgliga! Som jag svor över flera gånger idag så är Josefine den enda 90an jag verkligen klarar av utan att få ett utbrott efter ca. 30 sekunder.

Hade i alla fall redovisningen imorse så nu är den avklarad. Helgens nya pluggning gäller enbart matten för det är nationellt prov på A-kursen på onsdag och eftersom jag inte har säkrat mitt MVG ännu så måste jag försöka göra det, wish me luck!

Var och piggade upp mej med solning under den senare delen av eftermiddagen, skönt att få ligga i solariet och bara lyssna på musik i 20 minuter utan att tänka en enda stressad tanke. Det enda som saknades efteråt var ett långfika! Som det visserligen blev i tisdags, men det räknas inte...


Dagens outfit:
Sailor-chic v-ringad tröja, vit och mörkblå.
Mörkblå stuprörsjeans.
Brunt flätat bälte med guldspänne.
Vit pashminasjal.
Guldarmband, pärlörhängen.


Är så TRÖTT på det här vädret också, suck suck suck, nu vill jag vårshoppa lite mer och sedan kunna gå ute i bara vårjacka och känna solen bränna i nacken, NU TACK!
För att trösta mej själv i går ifrån den totala vintermissären så köpte jag i alla fall ett urgulligt läppglans ifrån Chanel (ny favorit när det gäller lipgloss!) i den söta färgen "tutti frutti", precis lagom rosa som jag gillar det, skön konsistens och lagom glansigt, peeeerfekt!

Imorgon blir det antagligen: plugg, fika, stan, middag&förkrök hos Jade och sedan SBN. Kan bli bra :)


Nu kallar ROME på tv:n och lite myspys i soffan, precis vad jag behöver.
<3


Kommentarer:
Postat av: Jade

vadå kan bli? BLIR bra ! :D

darling ;)

Postat av: Bells

Jade: sorry darling, det där var en släng av post-depression över allt pluggande tror jag, haha!

2006-01-28 @ 00:01:02
Postat av: Sofia

Bara du inte har elisabeth bonde så kommer du klara np! :P

2006-01-29 @ 12:51:08
URL: http://sofiaharen.blogg.se
Postat av: Bells

Sofia: vem där? ny i bloggen? :)
Nope, jag har Arne (?) i matteA, så förhoppningsvis med lite plugg idag så ska det nog gå bra!

2006-01-29 @ 13:14:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits