Happy happy day!

Vakade imorse och hade en mycket välförtjänt sovmorgon och började inte fören 11.55 vilket innebar att jag fick mycket tid på mej hemma imorse att fixa till mej till tonerna av mitt nya favvo-indierock-band The Bravery. Dagens outfit var kanske inte den mest fantasifulla men åtminstone fin och jag testade mitt nya schampo och visst det blev inga mirakelunderverk så jag letar vidare men det var åtminstone bättre än mitt gamla så jag får hänga kvar vid det här ett tag.

Dagens outfit:
Vit v-ringad t-shirt, H&M
Ljusrosa skjorta, Ralph Lauren
Mörkblå stuprörsjeans, Miss sixty
Vitt sidenband med liten rosett som armband
Chanel örhängen
Mörkblå Boomerang-kappa med Burberry-halsduken & svarta Hush Puppies.

Kom till skolan och där hände då ingenting speciellt måste jag säga. Fick veta att jag har fått ändrat schema till nästa termin (som börjar på måndag) och mattelektionen idag var då verkligen ingenting att hänga i nyårsraketen, med andra ord inte alls som igår då jag och Empan listade alla killfrisyr som finns; framslick, backslick, sideslick, e-type frissan/pudelbarr, pottfrillan, trappan, (snagg) ollonhuvud, hockeyfrilla och spikfrillan

Blev försenad till engelskalektionen för att jag, Empan och Sarah besökte Empans killkompis Calle och hans kompisar som bor på Vallhallavägen. Otur, haha, eller inte för vi hade ändå vikarie, och inte den heta som vi annars brukar ha i engelska utan en tant, usch. Nada prada ögongodis.

Efter skolan mötte jag upp My, Vici & Josefine och vi tog oss en tripp till NK där jag lämnade in mina svarta pumps hos skomakaren för att en vän till mej sabbade klackarna på dom på nyårsafton, lätt hänt, men på NK är dom i alla fall effektiva så jag kan hämta ut mina favoritskor redan imorgon, sådant gillar vi!
Sedan blev det fika och catch up on the latest gossip på Kofi, mycket mysigt! <3

Vidare hem till Empan där det var inflyttningsfest i sitt nya omgjorda rum som var mycket fint med sina nymålade väggar i Stockholmsvitt och cappuccino och jag hade ju trotsallt varit med och målat under lovet, ;) vi hade med oss inflyttningspresenter också som verkade uppskattas och efter middagen så chillade vi bara hemma hos Emelie med lite flickor ifrån Östra real, mycket mysigt verkligen med bara lite tjejsnack och skratt. Såg även det roligaste gamla bilderna på ett gäng nya vänner i min skola, haha, vissa såg verkligen inte bra ut i 9an måste jag säga! Verkligen det bästa under hela veckan!

Imorgon blir det secondhand-race på södermalm med alla som har lust att hänga på, spännande!

Kommentarer:
Postat av: Jade

oh yes flickor, en mycket trevlig kväll!

Och de där bilderna, det ska fan hänga i min julgran nästa år, för så underbara var det ;)

imorgon blir det race, men Bella, paris då?

au revoir ;)

Postat av: Bells

Jade:
haha, bilderna var bäst någonsin. IVAS!
yes, kom på racet! :D och Paris låter helt underbart nu i vår måste jag säga.

2006-01-14 @ 01:29:22
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha..det finns typ miljarder fler frisyrer på killar? undercut, lowcut, uppercut, tuppkam, dreadlocks, quiff, rakat, rasta, synth, mfl :P

2006-01-14 @ 13:50:40
Postat av: Anonym

stockholmsvitt??????? haha

2006-01-15 @ 00:11:28
Postat av: lovan

var ni på judiths kläder typ vid två tre igår?? såg några tjejer som såg ut som att de gått vilse pga östermalmsstilen, och sen skulle dem vidare till bondegatan sa en av dem, var det ni??

2006-01-15 @ 13:22:17
Postat av: Bells

Lovan: Jag besökte Judiths med mina flickor vid 13.30-14.00-tiden ungefär, så det är mycket möjligt att du såg oss i så fall! Som du säger, så såg vi antagligen mycket vilse ut pga. vår klädstil, men vi var verkligen helt rätt ute ;)

2006-01-15 @ 14:04:27
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits