fucking onsdag

onsdagar är min absoluta hatdag i veckan främst av de enkla anledningarna att jag börjar den omänskliga tiden kl. 8.00 med drama som är ännu ett omänskligt ämne där jag mest sitter och är livrädd tillsammans med amelie att vi ska råka bli uppdragna i någon hemsk improvisationsövning sådär tidigt på morgonen. men idag var det faktiskt roligt för en gångs skull, men det kanske har något att göra med att jag fick massvis av beröm för min insats under just en av dessa hemska övningar? :)
sedan har jag bara tråkiga lektioner resten av dagen och slutar vid den ännu omänskligare tiden av 15.40 och avslutande ämne är såklart segaste mediakunskapen med stefan.
usch.

idag var ändå mer okej än vanligt för vi hade inv. val-information under ca. 1 timme, då vi annars har gymnastik och roar oss med att sitta på mattorna i gymmet och gossipa.
och min outfit idag var ändå rätt fin; gråmelerat långt linne, Tripple 5 soul, svart v-ringad tröja, H&M, min nya sjal, mörkblå stuprörsjeans, miss sixty, svarta höga stövlar, hush puppies, svart väska, Gucci.  
även om mitt hår var katastrof! dags för nytt schampo, någon som har något förslag? köpte SunSilks "Anti-flat" idag, så på fredag får vi se resultatet.

sedan lättades mediakunskapen upp rejält av att Seth skulle berätta hur han lekt superman på nyårsafton och räddat livet på en nerspydd fullgubbe, Armans hjärtgripande story om hur han räddade livet på sin alkoholförgiftade kompis, och såklart Donka som kom in för att fotografera oss till sitt projektarbete.

efter skolan var jag, vici och empan och spanade på Gucci-väskor i en second hand-butik, mycket fina väskor måste jag säga och "jättebilliga", bara några få tusenlappar.
sedan ringde Mani och jag åkte hela vägen ut till Gullmarsplan för att träffa honom och väl där fick han ringa igen och guida mej hela vägen fram till exakt rätt ställe, HAHA, mitt lokalsinne är nada prada. men nu har jag i alla fall mina biljetter också, så kom igen nu, dags att slå till på ett par kanske? ;)

nu är det strax mat, och sedan terminens första balett.


<3

Kommentarer:
Postat av: hanna

shampoo, bella, satsa på tigi, de har något för alla sorter, det är lite dyrare, men väldigt väldigt drygt och superbra, det finns en för alla typer, fashonista för färgat hår (med lukt av hallonlemonad) är underbart. kolla på www.tigihaircare.com, där kan du kolla in alla superprodukter, och om de finns att hitta i blge så finns de garanterat i sthlm :P

Postat av: Emelie

schampo är oväsentligt i ett inlägg som nämner Alexander Donka! Fy skäms ;)

2006-01-11 @ 21:33:19
URL: http://empan.blogg.se
Postat av: jz

ja skulle nog föreslå barnängens milda.. den är typ najs

2006-01-11 @ 23:01:49
Postat av: Lönnfete Gunnar

KOLLA HIT !
I vår är det helt ute med schampo.
Vill du bli vårens charmtroll har jag det ultimata praktexemplet! exorsisten : )
She is so fucking hot !

2006-01-11 @ 23:12:18
URL: http://fiija.blogg.se
Postat av: jenny

jag undrar vart du kollade du sekondhand väskor?
live strong luftballong;)

2006-01-12 @ 16:35:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits