Fucking MÅNDAG

Eeew! Vaknade och det var fortfarande kolsvart utanför mitt fönster, och jag hade ändå sovmorgon idag, usch, ge mej ljus och sommar tack! Blev visserligen upplyst om idag att det börjar gå emot ljusare tider och att det faktiskt har gjort det sedan den 21 december minsann, och jag som alltid trott att januari var den mörkaste månaden om året, men tji fick jag!

Dagens outfit:
Vitt baslinne, H&M (ingenting att rekommendera!)
Rosaröd v-ringad tee, Gina Tricot
Mörkblå stuprörsjeans, Miss Sixty
Guldfärgat flätat skärp
Armband av guldlänkar
Pärlörhängen

Vita lurviga moonboots, Vagabond, Vit löst stickad sjal, Kookaï, Boomerang-dunjackan & röd Longchamp.


Skolan var lika värdelös kunskapsmässigt som vanligt och utan Sarah och Empan hade jag dött av tristess idag. Lite spännande dock att TV4 hade en filminspelning på Östra Real idag, även om det försvårade för oss som har våra skåp i den korridor som var avstängd för inspelningen.

På lunchen blev det en tripp till Fältan där vi mötte Fabi som glatt kom bärande på en massa skopåsar, eftersom det är skorea överallt! Hittade ett par ursöta ljusbrun/beiga rundtåade högklackade pumps ifrån Scorett för ett skapligt pris, däremot så har jag lovat mej själv att inte spendera så hiskligt mycket pengar resten av januari ut så därför försökte jag lägga band på mej själv men vi får se hur det blir imorgon på min ensamma håltimme, om jag faller för frestelsen och gör ett köp...
Någon som däremot gör ett köp lite nu och då måste vara Darling-J vars garerob jag fick se i fredags då jag var på middag hemma hos henne, verkligen gigantisk var den och hur mycket kläder och skor som helst, något som jag antar att alla flickor strävar efter men få har den ekonomiska möjligheten, hur som haver, synd att vi inte har samma storlek för då hade jag tagit över rubbet!

Var hos frisören efter skolan och lät håret få sej en rejäl uppfräschning av Tina Linderoth som precis som vanligt lyckades trolla rejält och vända mitt låga humör, då hon glatt pratade medan jag drack en kopp te, mysigt. Har dock inte vant mej vid min nya frisyr riktigt än, har klippt av lite mer än 1 dm på längden så det känns fruktansvärt kort nu när det precis räcker ner nedanför nykelbenen! Fick även beröm för min fina hårkvalité, alltid roligt att höra!

Tyvärr sjönk mitt humör igen då jag på vägen hem fick sitta fast vid Östermalsmtorg i 30 minuter innan ens min tunnelbana kom och väl på tunnelbanan så var det jättetrångt tack vare sossarnas äckliga trängselskatt, plus att det var fel på dörrarna i tåget så vi fick stanna superlänge på varje station. Irriterande! Det tog över 1 timme att komma hem, och i vanliga fall tar det bara 15 minuter, suck!

Ikväll blir det familjemiddag, tacos tror jag bestämt, mmm, och sedan lite tv-tittande och plugg.
Ha det bra!

<3

Kommentarer:
Postat av: Darling-J

Naw, bella darling har inte haft en bra dag idag, och inte han vi ses heller :(

ja, min garderob? OHOJ, den är tydligen värd att bloggas om, nu blir jag glad. Åh, älskar den, men måste faktiskt säga att den fortfarande är för liten =/ plus att jag har kläder i garderober både här och där :p

Postat av: Vici

Darling!;D vad var det för filminspelnig da? nyfiken!;p Också nyfiken på din nya frisyr!;D men vi lär ju ses snart så jag får se den live!;D puss

2006-01-23 @ 19:01:09
Postat av: Bells

Darling-J: din garerob är tuffast!

Vici: vet inte, någon trailer inför något. :S
yes, den får du spana på nästa gång vi ses!

2006-01-23 @ 19:50:35
Postat av: Estelle

Kul blogg!

2006-01-23 @ 20:03:29
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Bells

Estelle: TACK!

2006-01-24 @ 21:39:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits