Frågor till folket!

Har en verklig besatthet för frågeformulär och det här hittade jag hos fashion-Sigrid, fyll i själva vet jag och länka till er blogg så jag kan läsa!


Ebba von Sydow eller Sofi Fahrman: Ebba såklart! Ända sedan jag fick upp ögonen för denna fashionblondin ifrån Götet så har jag varit frälst! Hon ser ut som en amazonkvinna i fashionkläder när man ser henne på stan, och vem önskar inte att man var sådär lång? Istället för jag nöja mej med mina knappa 1.64 cm i strumplästen.
Vitt eller svart: Håller med Sigrid: svart till vintern, vitt till våren
Grått eller brunt: Just nu måste jag säga att det är grått, vi går emot ljusare tider så lämna det bruna!
Prickigt eller randigt: Randigt. Jag har en allvarlig crush på randiga tröjor.
Chloé eller Marc Jacobs: Svårt val, gillar båda. Men nu måste jag ändå säga MJ för jag är inne i en rejäl sådan fas.
Knappar eller rosetter: Rosetter
Guld eller silver: Har övergått ifrån silver till guld.
Klänning eller kjol: Kjol, gärna knälånga med söta ballerinaskor till.
Rachel Bilson eller Mischa Barton: Gash! Rach är definitivt sötast med sitt runda ansikte och mörka lockar men hon syns så sällan på vimmelbilder måste jag säga, men antagligen är hon hemma och myser med sin Adam Brody, och det skulle väl jag också göra om jag hade en sådan hunk till pojkvän ;) Så på modefronten blir det Mischa.
Rundad eller spetsig sko: Jag har alltid älskar spetsiga italienska skor med hög stilettklack men har sedan förra våren haft en förälskelse i rundtåade pumps.


Kommentarer:
Postat av: Sofia

Ebba är orginalet

Postat av: malin

hur lång är ebba?

2006-01-24 @ 16:36:12
Postat av: Matilda

Ball lista, var ju tvungen att fylla iden själv :D

2006-01-24 @ 17:38:19
URL: http://fashionaddict.blogg.se
Postat av: Bells

Sofia: håller med
Malin: vet inte, lååång, kring 180 ungefär skulle jag chansa på.
Matilda: ny i bloggen? :)

2006-01-24 @ 21:38:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits