en sista kväll...

... innan skolan börjar imorgon. uh, klockan 9.20 ska jag befinna mej i engelska klassrummet @ Östra real, och det känns som en omöjlighet att orka ställa om dygnet lagom tills imorgonbitti för att orka sitta i skolbänken.
och vad jag ska ha för kläder på mej, har jag ingen aning om än, hm, det får bli en senare fråga.

empish hade gjort en lista med postivita och negativa aspekter med att börja skolan igen, ni kan läsa den
här. hon är duktig på sådant minsann.

imorgon eftermiddag ska jag träffa Josefine och Sofie vid Svampen för att trixa med Beyond-biljetterna och sedan en snabbfika innan det blir solariet med Fija, trevligt :)
dansfritt, nu när jag har fått nya danstider också, hädan efter blir det dans på tisdag (jazz), onsdag (balett) & torsdag (modernt?), sämre tider än förra året men det ska väl gå bra ändå.

nej nu ska jag nog chilla framför tv:n ett tag innan jag ska sova.

sussa sött <3


Kommentarer:
Postat av: Josefine

Ooh no, vad har jag lurat in dig i?
Du kommer säkert bli beroende av att sola (med tanke på ditt eget konstaterande att du har väldigt lätt för att blir beroende av olika saker och ting)

Postat av: Erik och gänget

asså lol, ingen kommmer troligtvis att läsa det här ändå eftersom att ingen besöker din sida.
Du försöker va som blondinbella, LILLA gumman, du är 14 år, sitter säkert och hittar på allting!
Du är pinsam, vet ingenting, tror du att är nåt bara för att du skriver om kläder, saker du gjort, märken etc. Fula bilder.
Sry men tjejen, gå o dö :s

2006-01-09 @ 02:51:28
Postat av: Bells

Josefine: äsch, det är lugnt hon' :)
Erik & gänget: titta på besökarstatistiken? den visar the real truth. och sedan titta i östra reals skolkatalog, eller på deras hemsida, trust me, jag går där i JO1.

2006-01-09 @ 07:42:33
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Victoria

Hoppas allt gick bra för er med biljetterna å solandet idag!;D

till erik å gänget kan jag ju bara säga...ni besöker den ju iaf!;D haha..skaffa ett liv grabbar å sluta på klaga för ni troligen inte bättre själva!;p puss puss

2006-01-09 @ 17:14:53
Postat av: charlotta

men herregud, erik & gänget. låt människan vara. jävligt lönt att gå in här och läsa om ni inte tycker om det?

go bella. brukar läsa din blogg minsann.

c.

2006-01-09 @ 17:39:32
Postat av: Josefine

Erik och gänget - Men vilken tur då att ni läser och kommenterar hennes blogg så hon slipper känna sig ensam och ledsen för att folk tror att hon är en fjortonårig Blondinbella-wannabe.

2006-01-10 @ 22:10:17
URL: http://josefinem.blogg.se
Postat av: "kå"

bara namnet "erik och gänget" säger väl allt.
killen är en impotent bög utan vänner

2006-02-13 @ 18:04:54
Postat av: "kå"

men jag håller allt med honom ;)

2006-02-13 @ 18:06:24
Postat av: ERIK OCH GÄNGET

Jorå vänner har jag såg det räcker och blir över!
och jag bara råkade gå in här när jag läste söta blondinbellas blogg, för jag såg att den här tjejen hade komenterat henne.

2006-02-15 @ 23:55:52
Postat av: öh+?

dom e två olika personer hon å blondinbella. om det stör någon så ere ju synd för dom personerna som inte verkar ha så roligt liv mer änn att sitta å klaga på vem som e vem. wannabe? nope.

2006-05-26 @ 18:08:31
Postat av: en god vän till dig

euuuuuuuuuuuuuuuuuw,
fjortisfit*

2006-07-02 @ 13:18:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits