Det ser brutalt bra ut!

Helgen närmar sej med stormsteg och det enda under veckorna som jag lever för och kan fokusera på när jag sitter där under en av alla miljoner mattelektioner (det borde vara förbjudet att ha 4 timmars matte/vecka när man går sam!!!). Tänka på alla fina shoppingfynd som kommer bli mina, alla timmar på café jag kommer spendera och alla kvällar då jag kommer vingla runt på skyhöga stilettklackar i stockholm, mm, mumma!

Hur som helst så har jag glömt att säga det men: DEN HÄR HELGEN SER BRUTALT BRA UT!

Fredag: 3 alternativ. 1) middag hos my med pinglorna sedan bio alt. fest. 2) middag ute med josefine och hennes minipolare sedan bio (alt. fika eller fest efter)  3) middag med josefine och hennes minipolare sedan fest. för att inte glömma eftermiddagen som med största sannorlikhet kommer att spenderas igenom shopping, biljettförsäljning till SBN @ Svampen, fika och sedan sola.

Lördag: SPA-dag hemma, fixa och trixa med bloggen. 18-årsmiddag för Ellie!


Well only one more day to go!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits