BELLS WANTS

Snart är det förhoppningsvis vår (dream on!) och då blir det dags att ta fram alla vårskor som bara ligger i garderoben under vinterhalvåret och väntar på att få se solljus igen.

Här kommer 2 par skor jag mycket gärna skulle se i min skohylla nu i vår:

CHANEL
Chanel Cambon Ballet Flat Shoes fanns att ropa in igår på tradera.com men idag? inte då! himla synd måste jag säga för de här står högt upp på min önskelista över vårskor. Någon som vet något annat ställe/sida där man kan köpa dessa godbitar? Finns för övrigt i fler färger, för intresserade.

ASOS BALLERINA
Att jag har en crush på leoparprickiga skor har ingen av mina kära vänner missat, då jag har suktat över pumpsen ifrån Zara med leopardprickar men dessa söta små ballerinor ifrån ASOS var det inget större fel på heller, mums till en trashig jeanskjol, vitt ribbat linne och oversized solglasögon. Någon som har handlat ifrån ASOS som vet om det fungerar bra? :)

Hur som helst, alla söta vänner där ute, jag fyller ju år snart och även om Chanel-skorna kanske är lite för dyra för er plånbok så är väl inte ca. 250 kr ifrån ASOS för mycket att begära? Jag har storlek 38-39 i flats ifall ni har glömt det ;)


Kommentarer:
Postat av: Vici

OMG vad snabbt skorna gick da!;p båda paren i 38or som fanns på en dag! het leoparmönste! klart jag inte har glömt det gumman!puss

2006-01-06 @ 22:53:46
Postat av: Nattugglan

Min vän har ett par i vitt (chanelflatsen) och jag måste varna för att de verkar vara oerhört obekväma. Hon fick tydligen skavsår jämt och ständigt, bara så du vet :)

Postat av: LB

ASOS fungerar alldeles utmärkt att beställa ifrån. Man får sakerna som utlovade och det går hyfsat fort att få de hemskickade

2006-01-07 @ 00:27:50
Postat av: Josefine

Hallå i stugan!
Måste påpeka att jag tycker du har lite konstig skosmak, bara så du vet om det!
Haha, nej förlåt. Du vet att jag älskade dina svarta Friis innan de gick sönder (och ännu mer om de hade varit i min storlek).
Men kom igen nu Bellson, erkänn att de där ballerinaskorna från Chanel faktiskt inte var någonting att hänga granen.
Hmf. njae, sattsa på de där Gucci-loafersena istället! ;)

2006-01-07 @ 00:29:02
URL: http://josefinem.blogg.se
Postat av: Sofie

jag är helt kär i båda skorna :)

2006-01-07 @ 14:44:04
Postat av: hanna

AHA jag måste ha dem

2006-01-07 @ 23:17:31
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se
Postat av: Cohen

Jag fulkomligt ÄLSKAR Chanel skorna!

2006-01-15 @ 19:12:47
URL: http://cohens.blogg.se
Postat av: Michaela

När jag var i Barcelona i höstas så stod jag och höll i dessa godbitar från Chanel. Det var svårt att slita sig ifrån dem, men det var ju inte precis just de skor som jag behövde inför vintern ;P

Bra blogg har du, intressant att läsa :)

2006-02-05 @ 21:07:57
URL: http://michaela.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits