Bells är kär

Hann med lite surfande också på nätet efter att ha tittat i ELLE som kom idag, och genast hamnade jag på Net-a-porter's hemsida och bland Marc Jacobs kläderna. Kan man bli annat än kär när man hittar massvis av godbitar som tyvärr är över min prisklass men med lite tid och tur så kanske jag hittar liknande saker på mitt secondhand-race i helgen eller på någon vanlig butik.

Anyway,
Jag älskar Marc Jacobs! Titta här bara! Helt adorable! Så om det är någon där ute som känner sej extra generös och vill göra en budget-fashionista glad så är det helt okej att beställa kläderna och komma flygandes med dom lagom tills min födelsedag den 24 mars, haha!

Hur som helst så känner jag ett enormt shoppingsug just nu, det får minsann bli dags för en rejäl tur i helgen!


Kommentarer:
Postat av: Josefine

Dom tre sista var underbara! :D

Postat av: Vici

åååååååååååå vikla fina!;D vill också ha!;D den gråa koftan som du beskrev idag var ju sååååå söt!! å shorsen å allt!;P haha love shopping!;D

2006-01-14 @ 01:07:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits