Bed head hair

Vaknade imorse och precis som alla stackare som började skolan idag så var jag helt död. Tyvärr är mitt dygn helt omskruvat efter sena nätter och långa sovmorgonar under lovet och därför blev det inte heller många timmar sömn inatt, suck. Grötfrukost á la Empan och sedan kila iväg till skolan, lite fin idag i alla fall med min nya väska :)
Det märktes definitivt att det var första dagen tillbaka på terminen för jag var sjukt trött på allt som hade med skolan, plugg och lektioner att göra och dessvärre var jag inte heller direkt sugen på att träffa min klass som till största del består av torrisar(?).
Fick däremot höra the biggest news today av Empy som avslöjade en del smaskigheter minsann, intressant ;)

Efter skolan så träffade jag Josefine och Sofie en stund @ Stureplan innan jag, Sarah, Empy och Sofia efter en del mat i magen begav oss emot Odenplan för att sola lite, mysigt.
Sedan blev det en prommis på stan och stadsbiblioteket för min del innan jag kom hem och upptäckte att maten var klar. Middag och sedan TV4s nya serie "Commander in chief", en fiktiv berättelse om USAs första kvinnliga, politiskt obundna president, dubbelavsnitt egentligen men jag är för trött för att se båda, även om serien var bra så det blev REC-knappen till DVDn istället och nu ska jag snart lägga mej i sängen och läsa lite Per Hagman innan det är dags att sova.

<3


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits