Back again

Som sagt så åkte hela familjen Swahn ut till landet för att fira mammsis födelsedag med paket (en Cyklanen-färgad Lyle&Scott-tröja och ett Pilgrim-halsband), god mat och tårta.
Mysigt att komma ut på landet trotsallt även om det var mindre än 24 timmar ute i stillheten med snö och tänd brasa.
Kvällen spenderades med att titta på film, prata i telefonen med Empan som meddelade att det inte hände så mycket roligt i stockholm heller och läsa om "The devil wears Prada" för 3 gången.

Vaknade imorse utan att knappt ha sovit en blund, dags att ställa om dygnet måntro? Frukost och en snabb powerwalk i kylan på ön för att sedan åka hem igen.

Nu ska jag hoppa ner i badkaret för lite hemma-SPA, och sedan kommer Vici över en säng för att prova mina Fornarina-jeans som jag annars ska slänga.

<3


Angående alla kommentarer:
Jag bryr mej inte om ifall ni anser att min blogg är töntig, att jag är mainstream eller vad ni nu tycker om mej. Jag bara skrattar åt det ni säger, för ni känner inte ens mej.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

oooh . Jag har också Jeans som jag behöver bli av med .
Kanske dags att börja annonsera ! :D

Postat av: Vici

Låter sperfmysigt ju!;D

kommer snart!!

2006-01-08 @ 18:46:49
Postat av: Vici

Blev lite fel i d förra!,Psåhär ska d vara!;D

Låter supermysigt ju!;D

Kommer snart!

2006-01-08 @ 18:48:21
Postat av: Bells

Hans: it's the shit att annonsera i sin blogg, hihi ;)
Vici: yeeah, det blev lite för lite matteplugg för min del eftersom du kom men det var mycket trevligt :)

2006-01-08 @ 21:38:58
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits