Vår i luften /TORSDAG

Idag var det vår i luften, exakt hela dagen och det kändes bara så brutalt bra! Lite värme att kunna stå och röka utan vinterjacka med flickorna på rasten, att kunna sitta i klassrummet utan taklampan tänd för att solljuset var så starkt, att gå på promenad med My i sjöstaden precis som förut och lyssna på indiepop. MYSIGT <3

Dagens outfit:
Ljusrosa linne, H&M
Mörklila oversized v-ringad tee, Ripley
Svarta stuprörsjeans, Diesel
Folklore brosch
Pärlörhängen
Träarmband
Vit pashminasjal


Kameran och min dator vägrar att synca just nu, bild kommer snart!

Efter skolan åkte jag till Skanstull och mötte upp min favoritpingla MY för lite promenad i solskenet, mycket prat och skratt där nere vid vattnet och sedan båten över till Luma medan solen värmde i nacken. Strosande i Hammarby sjöstad till Mys skola för att titta på hennes bilder, jag blir seriöst imponerad! Sedan på en superlång tripp för att ta oss till Slussen, haha, och efter diverse bussresor och en båtresa över isvattnet igen så var vi framme. Snabbisfika innan jag åkte hem. Mysigaste eftermiddagen på längre och My i sin rosa kjol, det var verkligen vår!

Min bror hade överraskning till mej när jag kom hem, han hade varit och köpt en semla till mej ifrån mälarhöjdens enda café, gulligt värre så jag tackade honom igenom att hämta chokladglass till honom när han bad om det efter middagen. Jag och min brorsa gör aldrig snälla saker för varandra i vanliga fall, haha.

Ikväll har jag modern dans, vi filmade förra gången och fick titta på det efter lektionens slut. Läskigt men det ser faktiskt rätt bra ut måste jag säga, vi är jävligt synkroniserade för att vara nybörjare på modernt. Sedan ska jag trassla mer med kameran och maila iväg mitt Historiearbete till Sven via urkund.


Hey alla ni som läser bloggen (jag vet faktiskt hur många ni är, det är bara att jämföra statistiken dagarna emellan) ni har nästan slutat kommentera. Tråkmånsar där ute, kommentera mera!



<3


Kommentarer:
Postat av: Vici

Drt låter som en toppendag sötnos!;D härligt att du äntligen e klar med historian da! själv har jag ju lov nu!;p Lova mig å vara hetast i åre!;D puss

Postat av: Sofie

är det ens någon ide att kommentera eftersom du ändå klagar över vissa?

2006-02-23 @ 21:42:30
Postat av: Bells

Vici: Hell yeah, jag är alltid hetast!
Sofie: jag vill ha trevliga kommentarer såklart, inte idioter som klagar på det personliga planet. du kanske skulle behöva läsa inlägget under för att förstå.

2006-02-23 @ 22:12:04
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: J.Z

Tjao bellibo, din dag verkade nästan lika bra som min:P

Bra bloggar du skriver, fortsätt med det!;))

2006-02-23 @ 22:20:36
Postat av: Bells

J.Z (JONAS): Du kan inte gömma dej bakom ett nickname för jag vet att det är du, men heey tackar!

2006-02-23 @ 22:27:25
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Rebecca

hehe jag har faktiskt kommenterat rätt ofta! :P men skriver väl en till kommentar då :)
det är lite kul, har läst din blogg ett tag men visste inte att du röker faktiskt... inte för att det är nån big deal eller så (jag menar, vem feströker inte idag?) men jag hade fått för mig att du var ett hälsofreak av nåt slag :)

2006-02-23 @ 22:27:28
URL: http://rebeccca.blogg.se
Postat av: J.Z

TACK ISABELLA! =)


Rebecca, jag håller med dig där.. Fick också en känsla av att Bella inte rökte.. hon är inte den typen liksom.. No Smoking Generation! ;)

2006-02-23 @ 22:30:23
Postat av: Bells

Rebecca: Jo ditt namn ser man rätt ofta, kul! Haha, jag som hälsofreak är nog inte riktigt rätt (jag är jordens lataste person ungefär), men jag brukar inte röka "regelbundet" heller, det har bara blivit så dom senaste veckorna. I vanliga fall håller jag mej till feströkning. :)

Jonas: Isabelle om jag får be. och du vet att jag röker, haha.

2006-02-23 @ 22:33:46
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Hedin

litet tips det här med urkund.. OM det är så att du plankat en del i texten är det bara att PDF'a dokumentet med adobe acrobat så kan inte urkund scanna igenom det.

2006-02-23 @ 23:39:08
Postat av: Anonym

Heter det inte "Replay" eller är jag ute & cyklar nu? :P

Bra blogg :)

2006-02-24 @ 13:36:48
Postat av: ett fan ;)

Hejsan, jag vill bara säga att jag tycker du skriver en jätte intressant blog. Lika roligt å läsa varje gång ! :)

2006-02-24 @ 14:31:38
Postat av: Anonym

joo d heter replay har oxå stört mig lite på att bella skriver ripley varenda gång =P

2006-02-24 @ 17:31:43
Postat av: :)

Alltså den randiga tröjan i korall, från ett tidigare inlägg är ju från Sisters, ett märke som jag tror heter Riley.... tror inte hon har stavat fel på replay, det är nog kanske Riley hon menar.

2006-02-24 @ 19:59:14
Postat av: Josefine

Det finns ett märke som Sisters säljer som heter Ripley, för er som inte visste om det sedan tidigare.

2006-02-25 @ 01:27:29
URL: http://josefinem.blogg.se
Postat av: Bells

Hedin: jag har faktiskt varit en duktig flicka och inte rippat mitt arbete ifrån internet, men tack för tipset!

Anonym: sluta vara anonym! märket heter Ripley som jag har på mina tröjor.

Ett fan: tråkigt att du gömmer dej bakom ett nickname men TACK för kommentaren! :)

Anonym2: sluta vara anonym, tråkmåns! Nope, detta är som sagt ett annat märke vid namn Ripley.

:) : vad är det med alla nicknames idag? jag vet fortfarande vilka ni är. hur som helst, nästan rätt där, Ripley är märket. och nope, jag skulle aldrig blanda ihop/stava fel på Replay.

Josefine: THANX DARLING, du har koll!

2006-02-25 @ 02:34:42
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Sofie

typiskt att det ska finnas så många med samma namn. den övre sofie'n är inte jag. var bara tvungen att påpeka det!

2006-02-25 @ 22:23:00
URL: http://www.sofiesofie.blogg.se
Postat av: Sara

Kanske kudne du ge lite förslag på indiepop låtar :)

2006-03-01 @ 00:32:07
Postat av: Bells

Sofie: that's a bitch
Sara: ooh, det blir många då.

2006-03-05 @ 13:36:00
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits