Trötthet /TORSDAG

Imorse var det verkligen inte trevligt att gå upp, trots att det faktiskt var varmt ute (allting är relativt!) så låg jag kvar i sängen in i det längsta och drog mej under mitt duntäcke för att slippa gå upp, men eventually så kom mammsi och väckte mej en gång för mycket så tillslut pallrade jag mej upp i alla fall. Det borde vara förbujudet att gå upp före klockan 11 på förmiddagen!

Dagens outfit:
Mörkbrun stickad polotröja
Ljus jeanskjol
Brunt flätat bälte med antikbehandlat spänne
Svarta strumpbyxor
Svarta stövlar med pälskant
Mörkrött sammetsdiadem
Pärlörhängen
Mörkröd Longchampväska


Jag funderar på att börja göra som "alla" bloggar och fotografera min outfit varje dag, mest för min egen skull så att jag kommer ihåg olika kombinationer bättre etc. Är det en bra idé tror ni? Anyway, jag fortsätter kanske med det så länge jag orkar/hinner, vi får väl se.


Många långa lektioner idag, och jag trodde att jag skulle sova mej igenom hela dagen ungefär men på något sätt så lyckades jag hålla mej vaken, good job there!


Åkte bara hem eftersom jag fortfarande är sjuk, och la mej i soffan för att titta på gårdagens OC-avsnitt, JAG ÄLSKAR OC, så är det bara. karaktärerna, deras kläder, finaste seth cohen och definitivt all bra musik.

Indie i mitt hjärta <3

Sedan spanade vi på pappsen på TV, åt middag och nu sitter jag här igen för att försöka planera klart helgen.


Vad ska ni göra i helgen?


<3


Kommentarer:
Postat av: Emelie

Det där med fotandet låter jättebra, då blir man inspererad på samma gång :]

Har din pappa något spännande eller offentligt jobb? Jag tänkte eftersom han var på tv.

Ha det så bra!

2006-02-02 @ 20:24:48
Postat av: Bells

Emelie: jag älskar att spana in folks outfits, bästa inspirationskällan!
Hm, nej inte direkt. min pappa är egenföretagare, han har en konsultfirma men jo han har varit i offentliga sammanhang rätt många gånger, så det finns ju en chans att du skulle veta vem han var om du är intresserad av ekonomi. :)

Postat av: Josefine

Tycker det låter som en finemang idé med en mer bildlig "dagens outfit", men du borde inte ha kameran precis framför kroppen så att man ser kläder lite bättre och slipper blixten. Å andra sidan så vet jag ju hur de flesta(/alla?) av dina plagg ser ut ^^
Vad gjorde pappsen din på TV, ingen ny bedrägerihärva han har löst får vi hoppas? ^^

2006-02-02 @ 21:18:29
URL: http://josefinem.blogg.se
Postat av: Isabella

En bild säger mer än tusen ord!

2006-02-02 @ 22:17:58
URL: http://bellas.blogg.se
Postat av: Philip

Det där med pappan lät intressant, vill veta vem det är :)

Ha det gott.

2006-02-03 @ 00:06:46
Postat av: Caroline

Fortsätt, dina outfits är snygga!

2006-02-03 @ 08:41:56
URL: http://www.line.blogg.se
Postat av: Apa

tips; självutlösare.

2006-02-03 @ 19:33:41
Postat av: Bells

Josefine: jag SKA tänka på det, jag har bara inte fått riktig kläm på pose, kameravinkel, bästa stället att ta bilden etc. än :)
Isabella: yes!
Philip: inte så intressant kanske, men jag kan berätta mer om du/ni vill?
Caroline: tack!
Apa: snygg namn.

2006-02-03 @ 20:19:24
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Anna

Jag vill också veta vad din pappa heter och lite mer om hans jobb. Annars har du en super duper bra blogg. Jag har också gått på Kuhlers men slutade för två år sedan. Men jag kommer självklart och tittar på stora elevshowen i år igen.

2006-02-03 @ 21:35:53
Postat av: Bells

Anna: min pappa? haha, han blev poppis i den här bloggen minsann ;)
maila mej på [email protected] så ska jag berätta lite om honom :)
Åh, Kühlers is the shit verkligen! vilken linje dansade du på?

2006-02-03 @ 23:27:39
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Emelie

Bella, verkar som om din pappa var väldigt intressant för väldigt många här ;]

Föresten, är Östra något du akn rekomendera?

2006-02-04 @ 10:09:50
Postat av: Emelie

Hum, nu verkar det som om min dator postde väldigt mycket mer än ett inlägg till dig. Du har inte lust att ta bort alla utom ett, så att det slipper se ut som om jag har skickat 7 inlägg medvetet ;p

2006-02-04 @ 10:14:53
URL: http://emlans.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits