Toppen FREDAG!

Oh, länge sedan det var en sådan här bra fredag! Förutom lite huvudvärk på mattelektionen och i princip noll lösta tal så har allt varit great rakt igenom.
Chill samhällskunskap och mediakunskap i morse när min klass faktiskt hade en av sina ljusare stunder då vi satt och snackade i någon timme om allt och det blev en hel del skratt också. Ibland är det mysigt trots att vi är så olika.


Dagens outfit 1:
Mellanblå jeans, Wrangler
Vit vringad topp, H&M
Ljusrosa skjorta, Ralph Lauren
Halsband, secret place @ söder
Örhängen, Chanel
Väska, Gucci
Svarta stövlar, Hush puppies
Mörkblå kappa, Boomerang
Halsduk, Burberry

Efter skolan gick jag och Empan på en oplanerad secondhand-runda på Östermalm. Hittade många fina plånböcker till rimliga priser och även ett superfint Gucci-skärp. Dagens to die for var ändå en Fendi Spy bag, men en fejkad väska till priset av 2600 kr är inte riktigt min grej. Däremot var Jimmy Choo skorna det... svarta partysandaler som passar till ALLT!
Vidare in i Sturegallerian där Empan var på shortsjakt och provade det mesta, innan vi mötte upp Jade för en snabbvisit på Zanzibar för att få möta hennes manliga "vän" men den snyggaste solbrännan i stockholm och diverse små flickor.
Hittade även den ursöta ballongkjolen
Denise hade bloggat om tidigare, brutalt fin verkligen och jag knep den sista i min storlek! Bild kommer imorgon.

Dagens fynd som tyvärr inte var mitt måste ändå varit Jade som ska göra om i sitt rum och gick helt oplanerat in på Gucci-butiken för att upptäcka att dom gör tapeter och inhandlade en rulle till en fondvägg. Champagnefärgade tapeter med Gucci -monogrammet på kan knappast bli fel med rätt inredning, mums! Helt klart dagens überfynd! Med andra ord så bådar det för många fester och myskvällar i Jades nya rum!

Solade i eftermiddags också och träffade den tuffaste tanten ever på Solkungen. Gråhårig med gråpäls och den brunaste solbrännan jag någonsin sett och sjukt pratglad var hon också eftersom hon började prata med mej på en gång och gav mej massvis med tips, kul med sociala människor ändå.

Hem för middag innan jag åkte över till Jades place där kvällens spenderades tillsammans med Josefine och Marwin samt lite bakning, haha, jag var en mästare i köket. Sedan lite chill, lite drinkar och massivs med prat och skratt, precis vad jag behövde!


Dagens outfit 2:
Svarta stuprörsjeans, Diesel
Mörkgrått linne m. applikationer, H&M
Randig v-ringad tee i vitt och korall, Ripley
Svart sidenband m. rosett som skärp
Halsband m. silverhjärta, vintage
Örhängen, Chanel
Väska, Gucci
Mörkbrun dunjacka, Boomerang
Mörkbruna loafers m. guldbetsel
Halsduk, Burberry



<3

Kommentarer:
Postat av: Jade

Jag är såååå nöjd med min tapet, och att kvällen blev otroligt lyckad gjorde mig ännu gladare! :D

Det är lov, och det har börjat fint!

Postat av: Anonym

vart får man tag på chanelörhängen i sverige? :O

2006-02-26 @ 20:45:09
Postat av: Karin

gucci tapeten är ett perfekt köp. Den gör mycket i ett rum till ett galet bra pris.

2006-02-27 @ 23:14:56
URL: http://karrie.blogg.se
Postat av: Alice

Secret place @ söder is the shit ;)

2006-03-01 @ 21:26:21
URL: http://mymymetrocard.webblogg.se
Postat av: anna

vill ha den tapeten :P vet du hur mycket den kostar? =)

2006-03-02 @ 11:14:28
Postat av: Bells

Jade: din tapet är über!
Anonym: eftersom du är så töntig och är anonym så får du inget svar!
Karin: I agree
Alice: OH YEAH! ;)
Anna: du får fråga kära Jade om det, men den är inte fasligt dyr.

2006-03-05 @ 13:35:01
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits