THIS IS ME

A is for age: 16 (snart 17!)
B is for booze of choice: Absolut vodka - hallon
C is for career: Journalist
D is for your dad's name: Ola
E is for essential items to bring to a party: En present till värdinnan/värden, ett måste
F is for favourite song at the moment: Hjärterdam - Thåström, alltid alltid!
G is for favourite game: jag är ett fan av snurra flaskan måste jag erkänna
H is for home town: Stockholm
I is for instruments you play: HAH, jag kan faktiskt spela gitarr!
J is for jam or jelly you like: Apelsinmarmelad utan skalbitar
K is for kids: Eww, barn är inte min grej
L is for living arrangements: Villa
M is for mother's name: Marie
N is for name of your crush: en lång lista, kändisbarnet? annars är en stående favvo Seth Cohen
O is for overnight hospital stays: När jag var liten och hade njurinflammation och när jag opererade bort blindtarmen i sjuan
P is for phobias: Insekter och smuts
Q is for quotes you like: -
R is for relationship that lasted the longest: När jag var liten var jag en hejare på långa förhållanden. Ingenting slår nog mina 3 år, men numera? OH NO!
S is for sartorial style: Bells bells bells, det som är jag helt enkelt
T is for time you wake up: Oftast klockan 6
U is for underwear: Gärna vitt, och bomull
V is for vegetables you love: Paprika, mums
W is for weekend plans: Sova, bio, fika, shopping, festa
X is for x-rays you've had: För många
Y is for yummy food you make: Jag kan inte laga mat, det är bevisat
Z is for zodiac sign: Vädur


FYLL I NI MED!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Done :)

Postat av: mmm

uppdatera!!!!!!!1

2006-02-18 @ 23:05:13
Postat av: Bells

Anonym: ska läsa!
mmmm: sluta vara anonym, du kan inte gömma dej ändå. och jag ska uppdatera imorgon.

2006-02-19 @ 02:52:34
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits