Studiedag /TISDAG

God morgon! Det är så skönt att kunna vakna vid 12-snåret och känna sej pigg och inse att det faktiskt är ljust ute och inte mörkt ute som det annars är när jag vaknar vid 6-tiden på "vanliga" dagar. Jippi!

Har som sagt studiedag idag som antagligen ska spenderas mestadels hemma. Har spanskaprov den här veckan så det blir en del plugg till det, samt att jag förhoppningsvis ska hinna börja på det 12-sidiga projektarbete jag har som ska lämnas in nästa vecka, hm man kanske skulle ha börjat att leta fakta för ett tag sedan i alla fall? Fuck it, det ger mej ångest bara jag tänker på det, jag är alltid ute i sista sekunden!

Ingen dagens outfit idag för den är knappast värd att fotografera; Östra real-tröja, ribbat linne, mjukisbyxor och håret uppsatt med ett brett headband. Slacker.

Så well, nu blir det frulle framför OC och sedan ska jag nog sätta igång med arbete!


Take care <3

Kommentarer:
Postat av: Vici

Låter mys med sovmorgon!;D
Blev d nått pluggade tillsut da?
Känner igen mig såååå i sista minuten plugg!;P
puss å hörs imon

2006-02-07 @ 22:01:22
Postat av: Bells

Vici: Yes, lite pluggande trotsallt!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits