Snökaos /FREDAG

Äntligen fredag!
Vaknade supertrött som vanligt och pallrade mej iväg till en ändlös lång skoldag, usch, med redovisningar och grejer som tyngde ner allting ännu mer. Hade det lite trevligt med Hans på lunchrasten däremot, piggade upp litegrann i alla fall :)

Fredags-eftermiddagar är alltid bäst på veckan, no mather what! Träffade pinglorna för en snabb shoppingrunda på stan och inhandlande av 2 linnen till mej och en finfin present till lillebrorsan som fyller tonåring i helgen, någonting som kommer honom att få honom att se ut som min favvo: Seth Cohen, oh yeah!
Hamnade sedan på L'Angolo för fika och för att undkomma snöstormen som förstörde hela min frisyr och fick hela min Gucci-väska att bli dyblöt, usch för sådant väder men tummen upp för Charlie och L'Angolos gudomliga hallonpaj. För efter lite varm paj, massvis med te och en uppvisning av baristan så kändes allting så mycket bättre igen! Och sedan kom älskade My förbi också, och det gör alltid att jag skiner som en sol!

Ikväll ska jag vara hemma och försöka jaga bort förkylningen och förhoppnignsvis ladda krafterna innan en riktig shoppingtur imorgon, secondhand och sedan i city också för lite nyinköp, finemang!


Dagens outfit:
Vit v-ringad t-shirt, H&M
Ljusrosa skjorta, Ralp Lauren
Mörkblå stuprörsjeans, Miss Sixty
Svart YSL-liknande bälte, vintage
Örhängen, Chanel
Vitt sidenband med rosett som armband
Svart Gucci-väska


Bilderna är superkassa idag med, mycket beror på förlite sömn och att dom är tagna i mörkret typ klockan 6 på morgon, så ni får hålla till godo med dessa ändå!


<3


Kommentarer:
Postat av: Vici- hallonpajsälskare!;D

Älskar också fredagseftermiddagarna!;D vårat fika e ju för underbart! Hallonpajen e ju gundomlig måste jag hålla me om!;P
Hoppas att du känner dig lite friskare nu gumman!;D
Lycka till på shoppningen imon!
puss

2006-02-03 @ 23:42:53
Postat av: Bells

Vici: Yes, lite friskare och definitivt shoppingsugen! Lycka till på jobbet!

Postat av: Sofie

det är så kul att du har börjat med bilder!

2006-02-04 @ 19:52:35
Postat av: Bells

Sofie: hell yeah!

2006-02-05 @ 11:43:58
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits