Onsdag

Somnade på dramalektionen imorse, att gå igenom hur man gör en analys var bland det tråkigaste jag har varit med om, helt seriöst, snarkvarning HÖG.
Hade idrottslektionen med Lova sedan, det gick verkligen jättebra trots att koreografin var ful (läs: extremt lätt) och klassen inte var sådär jättebra, haha, men Seth och hans egna moves var ju snygga. Hur som helst så kammade vi hem några pluspoäng hos vår idrottslärare och det är ju alltid great.

L'Angolo på eftermiddagen med Vici, och när vi kom dit så upptäckte vi att Empan och hennes vän Ida satt där, kul att springa in i folk sådär. Sedan dök även Darling-J upp. Första gången L'Angolos hallonpaj inte fick mej att smälta, tråkigt, för i vanliga fall är den oslagbar. Äsch jag trivs superbra på det där fiket ändå. Idag var det i alla fall "Farväl-fika" eftersom Vici drar till les Alps, jag till Åre och Empan till Paris.

Ingen dagens outfit på grund av att jag 1) inte hann imorse. 2) hade på mej tråkiga basickläder eftersom allt roligt ska packas ner till ÅRE.

Kort blogginlägg idag, men jag har fortfarande lots to do och om jag ska hinna i säng i en rimlig tid så måste jag kila nu! <3

Kommentarer:
Postat av: Vici

Fikat i eftermiddagd var mysigt.. trots hallonpajen. Men vi får ju gå dit igen när vi e back in town sen å hoppas att dom bättrat sig!;p Ha d bäst i Åre darling!;D

Postat av: Bells

Vici: du får ha det så toppen i alperna!

2006-02-23 @ 09:23:56
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits