Oh happy day /TORSDAG

Bästa nattsömnen på länge eftersom jag var så exhausted efter tisdagens party och efter ett hårt balettpass på onsdagskvällen. Lyckades däremot försova mej sedan, hmm, lyckat...

Mycket skratt och flams under dagen, särskilt allt kring den hiskligt fula ryggsäcken (det är ingen mening att ni försöker förstå för det är internt). Jag jobbade till och med litegrann på matten, heey jag gör framsteg på den fronten! Och well, fick tillbaka mitt spanskaprov, eftersom hon inte har satt poänggränserna än så svävar jag i ovisshet men det gick i alla fall helt okey, hoppas fortfarande på MVG men nej det tror jag inte att det blev tyvärr.
Lova fyller 17 år idag, så vi fick sjunga för henne fler gånger under dagen, haha första gången jag gjorde det under gymnasietiden också. Grattis igen!

Dagens outfit:
Vit långärmad tee, Sisters
Svart cashmere-kofta, ifrån Paris
Svarta stuprörsjeans, Diesel
Svart sidenband
Guldarmband
Pärlörhängen
Gucci-väska





Har megalång sovmorgon imorgonbitti, SÅ skönt ska det bli!
Ikväll blir det lite mer OC tror jag, lite engelskaplugg och sedan bär det av till Kühlers!


Well, jag får en del elaka kommentarer i den här bloggen men I guess I'm lucky för jag bara skakar av mej era ord för ni känner inte ens mej och det är bara töntigt att ni spenderar så mycket tid framför datorn för att klaga på mej. Roligast på länge i bloggen måste vara personen som hittills har gått under 4 olika nicknames, go "Erik och gänget", ni kan inte gömma er, jag ser ert IP och råkar ha skillade vänner som spårar er på 3 röda! HAH!


<3

Kommentarer:
Postat av: Hedin

Snygg outfit, vass färg på jeansen! Tveksam till sidenbandet, men vad vet jag som kille :)

2006-02-16 @ 19:20:09
Postat av: Bells

Hedin: du kommenterade tidigare som Philip. men tack.

Postat av: Rebecca

Åh, vart har du köpt sidenbandet? Går det att få tag på i en vanlig tygbutik kanske?

2006-02-16 @ 20:36:28
URL: http://rebeccca.blogg.se
Postat av: amanda

haha coolng du e bella som måste säga varenda gång ba: du kommenterade förut som den o dne o den, orka!!

2006-02-16 @ 20:50:06
Postat av: Kalle

Du är verkligen gullig gummsi. en dejt kanske?

å ja måste berömmma din supersöta casmerekofta, och gucciväskan, såklart!

2006-02-16 @ 20:55:33
Postat av: Bells

Rebecca: Jag har faktiskt tagit mitt ifrån en gammal Champagne-påse, MEN mattsons band har massvis med söta band och knappar!

2006-02-16 @ 22:00:16
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Hedin

jojo, är väl medveten om det. för- repsektive efternamnet :)

2006-02-16 @ 22:00:30
Postat av: Bells

Hedin/Philip: well, then I get it!

2006-02-16 @ 22:03:36
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Jade

Bells Bells, skriv till mig också :)

Mattenerdsärviallihopa!

2006-02-16 @ 22:43:06
URL: http://lyxpiinglan.blogg.se
Postat av: Johanna

Jättesöt rosett!'

2006-02-17 @ 16:33:12
Postat av: Bells

Johanna: TACK

2006-02-17 @ 17:58:56
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits