JUNKIE

Jag ÄLSKAR listor och tycker lika mycket om att läsa dom som att fylla i dom, så heey gör listan ni med och länka till er blogg så jag kan få läsa!

Reser helst till: Paris (Dubai & New York som 2:a respektive 3:a)
Tidning jag gillar: Brittiska Vogue
Favoritsite: blogg.se? annars är jag en äkta Playahead-junkie
Fikar gärna på: L'Angol, MOCCO & Baresso
Favoritbutik: Sthlm är ingen bra shoppingstad
Favoritfärg: Vitt
Favoritmärke: Marc Jacobs
Favoritdjur: Katt
Stjärna jag vill träffa: Kate Moss
Motionerar: Kühlers 3 gånger i veckan.
Senaste fyndet: Mitt silverhalsband med hjärtat, vintage
Fulaste färgen på kläder: Allt kan fungera!
Senast sedda film på bio: Ryktet går
Senast köpta skiva: Thåström
Sparar till: jag sparar inte pengar, jag spenderar!
Pålägg som gäller: Gärna "min" special-marmelad
Dagens dryck: Te
Senaste boken du läste: När oskulder kysser - Per Hagman
Senaste maträtten du åt: mammas hemmalagade thai-gryta
Senaste klädesplagget du bar: innan mjukisdressen jag har nu? se dagens outfit, inlägget under!
Senaste repliken du yttrade: vet inte, antagligen "puss"som avslut när jag pratade i telefonen
Senaste personen du träffade: Mammi
Senaste personen du pratade i telefon med: Victoria
Senaste personen du fick brev av: Kusin Sophia
Senaste gången du sov: Tunnelbanan imorse
Senaste saken du köpte: Brittiska Vogue på vägen hem ifrån skolan
Vad har du gjort idag: läs inlägget under
Hur tidigt stiger du upp: ca. klockan 6
Vilken färg har du på håret: Cendré
Vad har du för färg på ögonen: melerade, blågrågröna
Är du uppväxt i stan eller på landet: jag är en storstadsflicka!
Var har du ont: ingenstans, I'm perfectly fine!
Kan du stå på händer: Nope
Vad tycker du om idrott: Bara på mina vilkor
Vad har du för klocka: Ingen, det är fult

 


Kommentarer:
Postat av: Iza

gjort det!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits