IT'S JUST BELLS

Som vanligt så terroriserar jag alla bloggläsare med en mängd frågeformulär och här kommer ännu ett!

Goddagens.. är grymt nere idag.. usch...

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Mörkbrun dunjacka, Boomerang / Marinblå kappa, Boomerang
2. vad använder du just nu för skor? Svarta stövlar, Hush Puppies
3. favoritfärg på kläder? Alla bleka färger, gärna vitt
4. favoritmaterial på kläder? Cashmere
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? för många för att räkna upp!
6. favoritaffärer? Finns inte så många bra i Sthlm, men NK är en favvo
7. favoritmärke? Marc Jacobs

GREJER
vad har du för:
2. plånbok?
grå, Gucci
3. smycken? massvis
4. solglasögon? oversized svarta
5. nagellack? den perfekta rosa nyansen ifrån Lumene
6. mp3? iPod mini, ljusblå
7. mobil? Nokia

BLANDAT
1. var har du i din:
a) jackficka just nu? läppglans
b) handväska eller liknande just nu? pengar, mobil, 4 läppglans, iPod, cigaretter, hårborste...
2. vad är du beroende av? Shopping
3. vilken sorts lipsyl använder du? Idomin
4. vad tror du på? att vissa köp är "livs investeringar", så som en Burberry trenchcoat...
5. vad köpte du senast? hallonpaj på L'Angolo
6. har du nåt husdjur? nope
7. vad bor du i? Villa

Fyll i själva och länka till er blogg!



Kommentarer:
Postat av: Josefine

Fyller i det jag också, tror jag.

Postat av: Sara

Var nånstans i stockholm bor du?:)

2006-02-11 @ 14:03:58
Postat av: Bells

Josefine: heey great!
Sara: om du fick en chansning, var tror du att jag bor?

2006-02-11 @ 14:17:34
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Sara

östermalm?:)

2006-02-11 @ 14:41:15
Postat av: Bells

Sara: nope, där bor jag inte! En stor gul tegelvilla i Mälarhöjden kallar jag för hemma.

2006-02-11 @ 16:10:38
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Sara

Skumt först skriver jag första inlägget, sen är de ngn annan som skriver östermalm?:) hah

2006-02-11 @ 17:46:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits