Helt slut och stressad /TORSDAG

Vädret sucks, jag vet att jag tjatar om det i varje blogginlägg men det är inte roligt att vara ute på stan när man får snö som får sminket att rinna och måste ha luva på sej för att man inte ska bli blöt i håret, men under luvan så faller hela frisyren ihop, jag HATAR det här!

Meningslös skoldag, som vanligt. Projektarbetet kommer bara nämare och närmare inpå och jag har fortfarande inte börjat, good job Bells!
Tröstade mej med Sarah efter skolan med cigg, ett besök på Sevvan och shopping av en concealer och en ny beige trench, denna var ljusljusbeige och ifrån InWear och defintivit inte dom mörkbeiga som ni ser på MQ. Och yeey, jag knep den sista 34an! Betydligt bättre än den billiga men rätt snygga jag hade köpt tidigare men den är fortfarande inte lika adorable som dessa beiga-karameller ifrån Burberry som jag jämt suktar efter!

Skulle ha träffat My idag, men hann inte, fuck Östra real som passar på att ge mej så mycket skolarbete att jag kvävs. Well snart är det helg i alla fall!

Dagens outfit:
Mellanblå jeans, Wrangler
Vit t-shirt m. rynkad urringning, H&M
Svart omlott topp m. volym och rosett i sidan, H&M
Små guldörhängen
Halsband, the secret place @ söder




Nu ska jag däremot svida om till danskläderna och ge mej ut i kylan igen, Modernt väntar!
Har ändrat stilmall på bloggen också, still boring, men lite gladare i alla fall?



<3


Kommentarer:
Postat av: Josefine

Kom in på din blogg, och måste säga att din outfit var väldigt snygg idag! var hade du köpte din trench, den som du hade köpt innan som du bytte?

2006-02-10 @ 18:20:22
Postat av: Alice

Fint halsband :)

Postat av: Bells

Josefine: VILA var den som jag lämnade tillbaka ifrån.
Alice: Tack så mycket!

2006-02-11 @ 14:19:18
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: sheida

söt tröja! :)

2006-02-11 @ 15:33:40
URL: http://sheidas.blogg.se
Postat av: Bells

Sheida: Tack!

2006-02-11 @ 16:11:01
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Jessica

ohhh NEEEJ, inte en till "secret place" :P! fan, jag blir sjukt NYFIKEN nu..:D vill dit vill dit vill dit! fast vet precis hur det är, man vill inte att varenda kotte ska springa dit och handla när man hitatt ngt bra. (A) men du kanske, kanske kan få för dig att berätta vart den ligger till mig? hihi, så kan jag berätta någon till dig (försöker smöra in sig) :D

2006-02-21 @ 15:43:57
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Bells

Jess: Det är samma "secret place" som Isabella och Denise brukar blogga om. Lägg till mej på msn eller skickat ett mail så ska jag se vad jag kan göra åt saken! [email protected]

2006-02-21 @ 17:05:49
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits