Helgens shopping /SÖNDAG

Brutalt uppvaknande imorse av att mamma tvingade upp mej ur sängen för att vi skulle sjunga för min aggressiva lillebror eftersom han fyller år. Sedan var det omöjligt att somna om och därför lider jag av grov sömnbrist, som vanligt.
Så idag har jag bara pluggat och umgåts med släkt och familj, ätit massvis av NK's gudomliga hallonmousse-tårta (min favvo) och sedan slöglott på OC eftersom min lillebror firade sin födelsedag igenom att åkta ut på shoppingtur och bränna lite pengar (haha, det märks att han är släkt med mej!) och köpte hem OC-boxen säsong 1, perfekt!

Dagens outfit:
Rosa polotröja i cashmere-blandning
Svarta stumpbyxor
Sliten jeanskjol
Silverhalsband med stort hjärta (vintagefynd ifrån helgen)
Pärlörhängen



Inte världens finaste outfit, tro mej, men när släkten kommer så måste man ha på sej någonting som inte får farmor att sätta kaffet i halsen, det vill säga, sin gulligaste polotröja och kjol med heltäckande ordentliga strumpbyxor till.

Hämtade ut första laddningen H&M-kläder idag också, det ser lovande ut! Ska prova allting så fort som möjligt! haha, det är verkligen som julafton att få hem ett postorder paket fullt med kläder, även om det mesta brukar vara en besvikelse när det väl sitter på.

Här kommer fotografier på alla mina smycken jag köpte i helgen:


Jag ÄLSKAR mitt nya halsband med hjärtat på, kärlek vid första ögonkastet och det kommer bli superfint i sommar med ett vitt ribbat enkelt linne, marinblå shorts och stora solglasögon! Skulle gärna vilja ha det i guld också, men det är vintage så då är det inte lika lätt att försöka hitta ett liknande.

(Nu ligger dagens outfit uppe för gårdagen också, se inlägg längre ner)


<3


Kommentarer:
Postat av: Sigrid

älskar hjärthlasbandet. vart inhandlades det?

Postat av: Bells

Sigrid: tack! Antikt, gammalt och nytt på Mäster samuelsgatan :)

2006-02-05 @ 21:39:34
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits