HELGEN

Jag har inte varit någon bra bloggar på senaste tiden så här kommer en summering av helgens bravader, dag för dag!


Fredag:
Det är alltid en speciell känsla när det är fredag, och trots snökaos och iskall kyla så var jag på topphumör! Inget vanligt fredagsfika dock, utan istället bar det av till södermalm för en massa runtvirrande och tillslut kraschade jag, sarah och vici på Café Pierrot där my och ludde redan satt, mysigt att sitta och planera sin helg litegrann, <3
Även om alla verkar ha fått en seriös OS-knäpp, det är bara att titta in i tv-rummet på östra på rasterna för att se hur mängder av män och kvinnor sitter klistrande framför tv-skärmen och lever sej in i händelserna till en sådan grad att man riskerar att få trumhinnan sönderspräckt om man går förbi någon högljudd man vid fel tillfälle.
Även My verkade ha drabbats av OS-febern då hon föreslog öldrickande och OS-tittande för fredagskvällen, men nejtack, jag dricker varken öl eller tittar på OS, haha! Så istället bar det av på bio för min del, såg
Brokeback mountain med mamma, mycket sevärd film måste jag säga! Gripande berättelse och vackra bilder, perfekt kombination med andra ord!

Dagens outfit:
Randig topp i marinblått och vitt, vintage
Grå munkjacka, H&M
Ljusblå stuprörsjeans, Miss Sixty
Flätat bälte m. antikbehandlat spänne, Friis & Company
Armband, vintage
Pärlörhängen
Gucci-väska
Håret i en fläta




Lördag:
Började dagen med att vara otroligt hurtig och satte igång att plugga svenska efter lite hemma-SPA och OC-tittande, såklart. Skrev klart min jambiska-vers, usch, inte alls roligt och något mästerverk kan jag inte kalla den heller.
Åkte in till stan och träffade Sarah för lite lunch, promenad i snögloppet och fönstershopping på köpet! Hittade en supersöt blus med krås i nudecolor som jag måste spana in lite noggrannare på måndag, kanske den finns i Fältan? På jakt efter den ska jag i alla fall!
Vinkade av Sarah vid tåget innan jag träffade My och Hanna (som jag inte sett på jättelänge) och vi åkte och handlade mat och sedan mötte vi upp Josefine.
Middag, mycket prat och skratt, filmtittande samt att My tog jättefina bilder på oss. Så nu har jag varit med på mitt livs första "nakenbild" också, tro det eller ej, men det är inte så dirty eller naket som det låter, men spännande var det och konst är ändå konst, så har ni tur så får ni kanske se bilderna någon gång. Superfint i alla fall och roligt.
Jättemysig kväll i alla fall, toppen med sådant också, även om ett visst fyllo ringde oss stup i kvarten, hmm.

Dagens outfit:
Vit piké, Lacoste
Randig tröja i korall och vitt, Ripley
Mörkblå stuprörsjeans, Miss Sixty
Guldkedjearmband, Glitter
Armband m. rubinröda stenar, my secret place @ söder
Pärlörhängen
Gucci-väska




Söndag:
Bara plugg hela dagen lång efter en på tok för lång sovmorgon.
Snart blir det ELLE-galan också, så har ni tur så blir det en blogg om den sedan också!



<3

Kommentarer:
Postat av: Jen

Låter som en supermysig helg :)

Postat av: Hedin

snygg Ripley-sweater

2006-02-20 @ 20:39:27
Postat av: Bells

Jen: Yes it was!
Hedin: Thanx!

2006-02-20 @ 22:05:59
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Fancy Desire

Härligt casual!
Fancy Desire

2006-02-21 @ 11:42:12
URL: http://www.fancydesire.blogg.se
Postat av: Bells

Fancy Desire: TACK!

2006-02-21 @ 16:13:32
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits