Happy Valentines day, del 2

Fortsättningen på årets mest sorgliga dag för oss singlar kommer här!

Fick inte en massa blommor och gulliga underkläder av någon man, MEN jag fick däremot ett vaniljhjärta av mammi och en röd ros av sötaste Vici som just nu står i full prakt på mitt skrivbord med ett gulligt kort till, toppen att få småsaker sådär av sina vänner!

Kvällen spenderades först hemma hos My där vi fortsatte att göra oss i ordning och prata lite, jättemysigt! Sedan kilade jag och Victoria ner till ÖST100 där festen var, och hey, it was kind of empty till en början måste jag säga, men festen tog sej rejält. Nästan alla mina favoritgrabbar fanns på plats och det var lots of ögongodis med andra ord för min del, samt en minireunion för en del av oss som var i Sälen samtidigt.
För att tala klarspråk så måste jag säga att alla killar ifrån Bromma verkar ha bra gener, mammi och pappi gjorde med andra ord ett STORT misstag som inte flyttade dit med mej när jag var liten och vi letade efter en ny villa, nu bor jag bara precis mitt emot Ålsten, rakt över vattnet, hm, fast det är inte så fel att bo här heller...

Kom hem kring halv två, för att sedan gå upp så ohiskligt tidigt som klockan 6 morgonen efter, ingenting att rekommendera måste jag säga! Men det var so worth it ändå!


Kvällens outfit:
Svart v-ringad topp, H&M
Ljublå stuprörsjeans, Miss Sixty
Svart sjal knuten till en rosett, Louis Vuitton
Svarta högklackade pumps, Friis & Company
Silverhalsband, vintage
Örhängen, Chanel





Lite alla hjärtans dags gossip också!

PWS verkar inte lyssna på oss pinglor utan bestämde sej för att bjuda ut min favoritblondin ifrån Finland. Otroligt idiotiskt eftersom hon inte riktigt var med på noterna.

En vän till denna finska blondin var på very hot date med en av mina favoritmodeller Elsa Hosk. Tydligen hade turturduvorna träffats på ett party för några helger sedan och tydligen hade det klickat.

E hittade ett okänd beundrarbrev i brevlådan när han kom hem ifrån skolan, undrar vilken lite tös som skrivit det?

P var på hemlig dejt med "en viss person", samma benämning som PWS använde på den finska blondinen, well, vem denna "vissa person" är kan vi bara gissa!


Hoppas ni hade en bra valentines day, för det hade jag!

<3


Kommentarer:
Postat av: Elica

vilket fint halsband! :)

Postat av: Bells

Elica: TACK!

2006-02-19 @ 22:44:25
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits