Happy Valentine? /TISDAG

OH NO! verkligen inte min favoritdag idag, alla hjärtans dag. Alla gulliga par som går hand i hand och småpussas, äter chokladhjärtan ifrån Godiva och bär på tre kilo röda rosor, eeew! Yes, jag erkänner, jag hade ÄLSKAT alla hjärtans dag om det var så att jag hade en snygging att fira det med också men så är inte fallet i år heller! och heey jag kräver inte ens mycket av killarna, bara någon som är lång, brunett, med snygg klädstil, oslagbar humor, charm, pengar att köpa presenter till mej, intelligent... listan kan göras lång!

Dagens outfit:
Vitt ribbat linne, H&M (eew, dom är sämst!)
Naturvit grovstickad tröja m. golfrutor, Rocky
Ljusblå jeans, Wrangler
Stora ljusrosa pärlörhängen
Uppsatt hår m. hårnålar med ljusrosa tygblommor
Vit pashmina sjal
Flätat brunt skärp m. antikbehandlat spänne




Eftersom jag inte har någon hunk att fira med ikväll och jag inte tänker sitta hemma och titta på tv i min ensamhet så ska jag ut på party med Vici, alla hjärtans dags festen på Öst100 ikväll!
A night of romance, maybe?

Hade planer på sorgeklädsel idag i skolan, black black black, men nej, too depressing! Däremot ikväll så blir det nog party i svart, så som man brukar säga; black is the new black! ;)
Kanske kommer en bild på den outfiten senare...
Föresten, jag fortsätter med bilder på dagens outfit eftersom ni verkar gilla det! Så se till att kommentera duktigt också för annars så vet jag ju aldrig vad ni tycker ;)
Bild på gårdagens outfit ligger uppe i inlägget ifrån igår också!

WANNA BE MY VALENTINE? Dyk upp med en röd ros så ses vi ikväll! <3

Kommentarer:
Postat av: Sofie

ja, en lång brunett skulle absolut inte sitta fel.

well, happy valentines day!

Postat av: Jen

Bra att du valde att inte sitta och "deppa", vafan, alla hjärtansdag är inte allt. Hoppas du får en underbart bra kväll :D Och bra med korten där också :) keep up the good work girl

2006-02-14 @ 18:46:14
URL: http://jennykullin.blogg.se
Postat av: Victoria

Vi kan ju hoppas att nån kille som stämmer in på den beskrivningen kommer.. å sannoliketen för d e ju stor!;D
Vi kommer göra alla hjärtnas dag underbrt även för oss singlar!
See u soon daling!;D

2006-02-14 @ 19:00:48
Postat av: ella

jaaaa..fortsätt med foto-outfits, du har grym stil!

2006-02-14 @ 20:40:16
Postat av: Sarah

"Listan kan göras lång" ska den bli längre? list jäveln är ju fan 20 mil lång redan, ska den bli 30 nu eller? haha,näe d är bra med krav.
men som jag sa idag
"alla tjejer är slynor mer eller mindre,alla killar är svin mer eller mindre" ha d i åtanke.

2006-02-14 @ 21:42:13
Postat av: natalie

JAG VILL HA EN LIKADAN TRÖJA SOM DU HAR! såååå snygga, har letat överallt men hittar dom inte. vart har du köpt din? btw, love your blogg =)

2006-02-14 @ 22:32:14
Postat av: Philip

Snyggt som vanligt. Vass tröja!

2006-02-15 @ 18:58:23
Postat av: Bells

Sofie: THANX!
Jen: kul att du uppskattar korten, well, party är bäst på Valentines day!
Victoria: HAN kom! :D
Ella: tack!
Sarah: du vill inte ens se min riktiga lista!
Nathalie: Tack, men var den är ifrån minns jag inte, den är old. MEN Ripley gör liknande tröjor!
Philip: tack!

2006-02-16 @ 17:37:14
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits