Gårdagen /ONSDAG

I'm sorry to say, men nada prada bloggande igår! Så därför blir det minst två inlägg idag istället så let's start med dagen igår:

Otroligt jobbigt att pallra sej upp klockan 6 på morgonen eftersom jag tidigare i veckan har varit sjuk och då kunnat ta lååånga sovmorgonar, nu skulle jag med andra ord upp tidigt igen, usch.
Av någon anledning, kanske för att blidga mitt morgonhumör så vart mitt hår faktiskt på gränsen till perfekt och det var något så pass ovanligt att det förgyllde hela min dag, haha, patetisk liten lycka ;)

Dagens outfit:
Ny beige Chloé-inspirerad topp á la rokoko.
Svarta stuprörsjeans.
Svart cashmere-kofta
Brett guldarmband (Empans julklapp!)
Pärlörhängen
Vinröd Longchampväska.

Åkte till skolan och skrev nationellt matteprov i aulan vilket inte gick lika strålande som i nian men ändå helt okej. Hade en större minneslucka kändes det som men jag lyckades trotsallt slänga ihop alla talen och en del generella formler också, så det kändes som VG ungefär (även om jag är perfektionist och inte nöjer mej med annat än MVG) och det var väl bra eftersom jag höll på att svimma konstant av förkylningssymptom typ.

Tog ledigt resten av dagen och umgicks med Sarah och Mylan, en riktig toppendag i det varma vädret!
Träffade sedan Emelie för middag på Café Pierrot som definitivt har stans bästa kycklingpaninis även om middagen blev en aning förstörd eftersom ett gäng dreadfreaks (förlåt alla ni där ute som har dreadlocks i tusentals färger, men det är fult!) som diskuterade varandras varande och djupa skärsår som prydde hela deras armar som dom gärna flashade för allmänheten (förlåt alla som är självdestuktiva men nejtack, jag vill inte ha era köttslamsade armar i min mat, inte när såren är oläkta och blödande!).

Vidare till Dramaten där vi spenderade resten av kvällen med att spana in en halvnaken Persbrandt då vi var på Fröken Julie, och roade oss lite med grabbarna ifrån Danderydsgymnasium som hamnade på platserna bredvid oss. Bra kväll? Absolut!


förkenjulie

Ögongodis för alla er som inte hade turen att få tag i biljetter till Fröken Julie, vi tackar Östra real och Andreas för att han som en slav har suttit och bokat biljetter till oss så fick skåda Persbrandt naken, hell yeah!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Det är ju inte direkt förbjudet att bli inspirerad av någon, men man kan ju försöka att vara en aningen orginell, eller..?

2006-02-09 @ 22:04:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits