Gårdagen /FREDAG

Heey jag ÄLSKAR fredagar! Känslan av helg finns överallt, det där lite förväntansfulla som pirrar när man tänker på fredagsfika med pinglorna, shopping shopping shopping och party och igår var inget undantag!

Dagens mission var att vi skulle fira älskade Josefines födelsedag och allting började med en 3-stegs-kurs i hur man blir en perfekt östra realare (HAHA!) men kursstegen får förbli hemliga. Fika på L'Angolo med hallonpaj och te, en mycket trevlig relativt nystartad tradition och sedan förbi solariet där jag träffade på en av mina absoluta favoritkillar i hela stockholm och som vanligt var han breath-taking snygg, morr för upptagna killar...

Hem till My för middag och sedan filmmys innan vi vinkade av henne på centralen då hon tog tåget till pojkvännen och lilla Uppsala.


Fredagens outfit:
Rosa ribbat linne, H&M
Beige topp m. empirskärning, vintage
Svart cashmere-kofta, ifrån Paris
Ljusblå stuprörsjeans, Miss Sixty
Halsband m. tygamulett
Pärlörhängen
Svarta Hush Puppies på fötterna utomhus och loafers inomhus, Bella gör en Sofia och har inneskor!




Hann med lite shopping också och snart har jag fullbordat min vårgarderob med alla nödvändiga basplagg! Igår blev det två par shorts, ett par svarta ifrån la Redoute som kom på posten med lite Marc Jacobs-feeling över, och sedan ett par marinblå med sailor-känsla ifrån Zara, toppen! Jag har seriöst haft en hung-up på sailor-temat nästan hela mitt liv eftersom jag är en skärgårdstös men ända sedan förra våren då La Redoute sålde Gaultier-plagg med stark sailor-anda så har jag varit helt fast. Jag vet att många bloggar om sailor-temat och det är nästan så att man bli sjösjuk ibland, eftersom det finns så mycket annat fint att ha på sej i sommar också..

Nya ELLE hade kommit med posten också, yeey jag älskar att ligga i sängen och bläddra i glossiga magazine och trots att Brittiska VOGUE är min favorittidning så är svenska ELLE helt okej och extra credd till tidningen då dom har söta Caroline Winberg på omslaget i en somrig kreation ifrån Dolce&Gabbana.



Ikväll (lördag): middag, förkrök och sedan Privata festen.


<3


Kommentarer:
Postat av: Sofia

Privata festen, är det den där båten som går från Nybroviken?

2006-02-11 @ 19:03:57
Postat av: Bells

Sofia: that's ringt

Postat av: Anonym

jag har inte fått min elle :O

2006-02-11 @ 21:15:53
Postat av: Bells

Anonym: sluta vara anonym, jag vet ändå vilka ni är, jag ser era IP-adresser!
Well, bor du i Sthlm? Då borde ELLE ha kommit!

2006-02-12 @ 03:12:43
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits