En orgie i shopping! /LÖRDAG

Solsken utomhus idag, faktiskt! Och med mina nya supersize solglasögon så gjorde det ingenting att det var iskallt utomhus för det var så mysigt att promenera omkring på stan med solglasögon på nästippen igen! Jag är trött på mulet och grått, ge mej mer sol, jämt!

Träffade Josefine för some serious shopping idag och det började med secondhand på södermalm samt en liten accessoar-oas där alla smycken bara kostar 19 kr! Det blev med andra ord en hel del accessoarer under morgonens shopping.
Sedan förflyttade vi oss emot city där jag inhandlades säsongens första ballonkjol, übersöt och kort i gråblå, verkligen adorable med solbrända barbenta ben eller helt enkelt med mina nya ribbade strumpbyxor! Det blev även en beige trenchcoat (kanske den perfekta den här gången?), underkläder, lite fler vintage-smycken och 1 baslinne med små knappar fram.
Lunchade på Coffee house by George, inte alls min typ av fik men idag var deras varma scones med färskost precis vad jag behövde efter en lång shoppingrunda!
Bilder på alla fynden samt bilder på dagens-outfit kommer senare!

Dagens outfit:
Mörkblå stuprörsjeans, Miss Sixty
Svart YSL-liknande skärp, vintage
Mörkbrun polotröja, Mango
Mörkbrun sjal i midjan, Louis Vuitton
Pärlörhängen





Har haft en toppen dag verkligen! Och ikväll blir det antingen hemmamys med film eller bio, är sjukt sugen på att se Brokeback Mountain, men vi får se hur det blir.

<3


Kommentarer:
Postat av: jessica

Hej :) skulle jag kunna få reda på vad smyckesaffären på södermalm heter och vart den ligger?
mvh jessi

2006-02-05 @ 10:18:36
Postat av: Bells

Jessica: tyvärr men det är min egen lilla oas, så det är hemligt. Men ett tips, kring Mariatorget-Medborgarplatsen är det bra att leta ;)

Postat av: jessica

haha okej, hoppas jag kommer rätt då ;D
tänkte passa på att fråga om du har några bra tips på second-hand affärer med stort utbud? :)
/ jessi

2006-02-05 @ 12:06:12
Postat av: angelica

judiths secondhand brukar ha ett skapligt sortiment.

2006-02-05 @ 20:26:52
Postat av: Caroline

Vad har du för solisar? =)

2006-02-05 @ 22:40:51
URL: http://www.line.blogg.se
Postat av: Bells

Jessica: Judiths för nybörjare, det är en secondhand med klass, allting på rätt plats och så. annars skulle jag säga att det bara är att dra ett Hornsgatan-race för massvis med bra affärer!
Angelica: ja det har dom, men inte dom riktiga godbitarna.
Caroline: stora svarta á la Nicole Richie ifrån H&M, supersnygga budget!

2006-02-05 @ 22:42:33
URL: http://bella.blogg.se
Postat av: Anonym

jätte fin lv sjal, hur mycket kostade den?:)

2006-02-06 @ 17:56:40
Postat av: Bells

Anonym: sluta vara anonym, våga visa vem ni är!
TACK, vet inte det exakta priset men ring kolla deras hemsida eller ring butiken i stockholm för exakta prisuppgifter!

2006-02-06 @ 18:26:20
URL: http://bella.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits