Sjuklingpukling

Ifall man vill bli frisk ska man nog inte vara ute och svira på vardagarna, dricka alkohol och röka cigaretter sent in om nätterna utomhus i enbart tunnt partylinne.
Som sagt har jag varit jätteförkyld redan innan men idag strejkade hela kroppen och jag ser ut som ett lik ungefär, men en förfärlig rethosta och svidande hals, inte den bästa kombinationen!
Särskilt inte eftersom det är fredag imorgon, och vem vill vara en torrboll som spenderar hela helgen hemma i sängen? INTE JAG!

Idag har jag bara stuckit näsan utanför dörren för att inhandla ett par nya glasögon; guldbeiga ifrån Vogue. Tackar pappsen för att han betalar glasögon för ca. 4000 kr till mej. Det är hutlöst mycket pengar för något jag aldrig använder.


Ikväll blir det nog craptv med Emma Andersson, ja, jag pratar om Dolce Vita och sedan tidig sänggång om jag ska hinna kurera min slitna kropp till imorgon!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits